2007-07-26, 11:58
Medlem
Har Discovery installerat till min msn och det kommer ofta upp rutor där det står "conversation connection opened" eller "I closed your conversation window" utan att någon pratar med mig. Vet att det finns olika inställningar för det där och det gör mig inget att jag får upp det. Jag vill snarare veta vad det betyder? Är det någon som klickar på mitt namn eller börjar personen ifråga prata med någon annan eller vad? Det har hänt när jag pratat med min syrra och hon säger då att hon inte ens gör något alls med mitt namn i listan. "Conversation connection opened" har även kommit upp när personen varit offline och då undrar man ju om den kan ha blockat mig? Hmmm.....
Någon som vet vad de här grejerna står för?
Citera
2007-07-26, 12:03
Medlem
blueCommands avatar
Kan det vara för att din visningsbild hämtas från din dator?
Citera
2007-07-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand

Möjligt, men inte bara. Isåfall skulle samma person hämta den rätt ofta och jag byter inte så ofta......
Citera
2007-07-26, 19:52
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand

blueCommand har helt rätt (åtminstone enligt det jag har läst på MessengerDiscoverys forum
Citera
2007-07-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
blueCommand har helt rätt (åtminstone enligt det jag har läst på MessengerDiscoverys forum

Gör personen det aktivt eller går det automatiskt på något sätt? (är inte så haj på datorer) Alltså...om jag byter bild och sedan byter tillbaka så måste den hämtas hem på nytt? Men personen måste väl iallafall vara inloggad för att det ska kunna ske? Eller?

Någon som har den exakta länken till ämnet på forumet? Lite svårt att hitta där tycker jag.
Citera
2007-07-27, 00:05
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Gör personen det aktivt eller går det automatiskt på något sätt? (är inte så haj på datorer) Alltså...om jag byter bild och sedan byter tillbaka så måste den hämtas hem på nytt? Men personen måste väl iallafall vara inloggad för att det ska kunna ske? Eller?

Någon som har den exakta länken till ämnet på forumet? Lite svårt att hitta där tycker jag.

MessengerDiscoverys forum verkar dessvärre vara rensat.
Det kan nog vara både och, men sannolikt görs det t ex varje gång personen loggar in på msn eller nåt sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in