Citat:
Ursprungligen postat av Glenntos
Desoxypipradol; du blir vaken, visserligen rätt länge men du är hela tiden skärpt och det du pluggar går lätt in.
Dessutom svagt rus så antagligen svårt att missbruka/göra nåt annat än plugga.
Kommer iofs från en allnighter innan morrontenta på desoxy, men tycker det är jävligt opålitligt. OCD-tendenserna är inte att leka med, och man kan snöa in ordentligt. Inatt fick jag för mig att jag borde byta jobb och jobbsurfade bort 6 av dom tio sista timmarna. Tänkte inte en sekund på att jag hade 800 olästa sidor och om inte datorn måstat starta om hade jag wastat hela natten.
Efter första dygnet upplever jag det som rejält urindrivande. Sitta pissnödig på en tenta är ingen fördel.
Lyckas man bli besatt av vad man hade tänkt göra kan man dock bli riktigt klurig och nitisk. "Dopar" man innan själva tentan så får man kasta extra ögon på klockan, tiden går fort när man snöar in.
Modafinil får man inte på ärlig väg, och det är dyrt. Men jag tycker det är pålitligare och skonsammare. Är det längre perioder funkar ECA helt ok.
Desoxy i studiesyfte tycker jag man ska se som en sista utväg, inget man planerar för.