Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-07-26, 15:13
Medlem
Att spendera 4 miljoner på en krogkväll är så urbota barnsligt och fjantigt så man blir bara matt av att läsa det.

Jag är inte i närheten utav att ha den möjligheten men inte ens om jag kunde så skulle jag under några som helst omständigheter köpa champagne för 4 miljoner under en afton, fjanteri på högsta nivå.
Citera
2007-07-26, 16:45
Medlem
tossefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Att spendera 4 miljoner på en krogkväll är så urbota barnsligt och fjantigt så man blir bara matt av att läsa det.

Jag är inte i närheten utav att ha den möjligheten men inte ens om jag kunde så skulle jag under några som helst omständigheter köpa champagne för 4 miljoner under en afton, fjanteri på högsta nivå.

Det är väl tusen gånger bättre att konsumera än att samla på hög? Den krognotan ger mer tillbaka till samhället än vad du gör på år.
Citera
2007-07-26, 16:52
Medlem
Undrar om dom fick i sig allt
Det måste väl drickas upp av folket som beställer för att räknas eller som merit
Citera
2007-07-26, 17:13
Medlem
Dr.Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
20 pers som delar på en 1,5 miljoner kr nota. Inte ens en hundring per skalle.

Way to go Einstein!
Citera
2007-07-26, 18:40
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar
Det är väl tusen gånger bättre att konsumera än att samla på hög? Den krognotan ger mer tillbaka till samhället än vad du gör på år.

Bra sagt.
Konsumtion är riktigt bra för ett land. Gör man dessutom i form av extravaganser så får en ny industri chansen att florera.

Men Durden är från Göteborg, så han fattar inte.
Citera
2007-07-26, 18:41
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamo535
Undrar om dom fick i sig allt
Det måste väl drickas upp av folket som beställer för att räknas eller som merit

Något säger mig att det inte enbart var manliga drickare.
Citera
2007-07-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar

Jaja just det det är därför man går på krogen, för att ge tillbaks till samhället, silly me som inte har förstått det.

Snälla
Citera
2007-07-26, 21:04
Medlem
Cap. Morgans avatar
Hur ligger det till med skrönan om Jisander och company nere i St Tropez, kan det vara "svenskt rekord" kanske..?
Citera
2007-07-26, 21:12
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Hur ligger det till med skrönan om Jisander och company nere i St Tropez, kan det vara "svenskt rekord" kanske..?

Xallo, var är du när vi behöver dig som bäst?
Citera
2007-07-26, 21:24
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:

Har väl avverkats i andra trådar? Typ den om finansmannen med champagnen?
Citera
2007-07-26, 21:47
Medlem
fluffiss avatar
Citat:

Stämmer följande text har jag svårt att se vem som ska ha kunnat slå honom;

"Under sex extremt vilda timmar hände följande:

Jisander parkerar sin nyinförskaffade Ferrari utanför en Versacebutik, går in i affären, slänger upp sitt kreditkort och säger att han vill ha allt, precis allting. När hela butiken är tömd och betald för så kommer en hantverkare och skruvar loss inredningen. Ska man ha allt så ska man ha allt. Han stoppar ner de viktigaste i bakluckan på sin Ferrari (resten togs hand om av en flyttfirma) som han kraschar in i en lyktstolpe. Han lämnar den bara där och såg sedan aldrig den helt nya bilen igen. Någon lycklig nisse som hittade den fick istället behålla den. Jisander går nu in i sin svit som kostar 25 000 kronor per natt och pissar innan han chartrar en helikopter för att ta honom till den lyxyacht som han hyr för 3,5 miljoner kronor i veckan. Där tar han på sig damunderkläder och en stjärngossestrut och flyger vidare till en flott restaurang där han ber om att få bada i ett badkar fyllt med champagne för 4000 kronor flaskan. Det badet kostade flera hundra tusen. Sedan tar han med sig en flaska champagne ut, sprutar Jean Claude Van-Damme i ansiktet och bjuder gästerna på 408 flaskor av samma sort för att sedan springa lycklig ner i havet runt tretiden på eftermiddagen iklädd sina damunderkläder och sin stjärngossestrut. Ska det firas så ska det firas. Den mannen vet hur man bränner pengar. Thomas Jisander var namnet. Notan gick på totalt 25 miljoner."

http://trehundra.blogspot.com/2006/03/trustorkillen-thomas-jisander-brnner.html
Citera
2007-07-26, 21:50
Medlem
Vagabondens avatar
Haha, så galet.

Bakluckan på en Ferrari?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto