2007-07-25, 17:54
Medlem
Efraims avatar
När jag laddar hem en fil från nätet och har valt "Öppna med" eller nåt sådant, alltså inte sparar ner filen till ex Skrivbordet, utan den öppnas direkt så försvinner den efteråt. Jag undrar var den filen tar vägen? Borde den inte sparas i Internet Files eller något liknande?
Citera
2007-07-25, 17:58
Medlem
antagonistens avatar
Den ligger i temp-mappen, antingen för webbläsaren eller för Windows.
Citera
2007-07-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim
När jag laddar hem en fil från nätet och har valt "Öppna med" eller nåt sådant, alltså inte sparar ner filen till ex Skrivbordet, utan den öppnas direkt så försvinner den efteråt. Jag undrar var den filen tar vägen? Borde den inte sparas i Internet Files eller något liknande?

Filen brukar vara i kylen
Skämt å sido.
Citera
2007-07-25, 18:05
Medlem
Den här datorn --> C:/ ---> Temp

Om jag inte minns fel så är "temp-mappen" osynlig, så du kanske måste fixa till det i mappinställningarna.
Citera
2007-07-25, 18:19
Medlem
Efraims avatar
Måste säga att den inte finns där! Trodde att den skulle ligga där men den finns inte. Jag har sökt efter filnamnet och den hittas inte. Heter den nåt konstigt där eller vad beror detta på?

Jag har länge undrat var de tar vägen för alla filer försvinner jag Öppnar direkt. Jag har som sagt sökt efter filnamnet, även på filer som är större än 50mb, som denna fil är, och den finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in