2007-07-25, 16:05
  #1
Medlem
Bitahons avatar
Hej.

Jag vill börja med trading och bli en cool börshaj. Vilka böcker skall jag läsa? Vilka hemsidor skall jag besöka för information?

Kom ihåg att jag är helt ny. Ge mig bra tips!

Mvh
Bitahon
Citera
2007-07-25, 16:22
  #2
Medlem
Encias avatar
Det här kunde du lika gärna ha tagit i den stora tråden. Jag rekomenderar i alla fall den här för dig.

http://www.finansportalen.se/tradingguidenbok.htm
Citera
2007-07-25, 16:46
  #3
Medlem
Gurkan100s avatar
http://www.privataaffarer.se/bors/aktieskola/article.asp?article=3467
http://www.investeraren.se/artiklar.shtm
Citera
2007-07-25, 19:06
  #4
Medlem
eriikhs avatar
Övning ger färdighet.

Prova en av de alla gratisportföljer som finns, då kan du prova på med låtsaspengar. När du sedan känner dig mer säker så börja lite smått med riktiga aktier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in