Måste säga att Javier Pastore är överskattad! Visst,han är inte dålig och har fina passningar,skott osv. Men de där 400 miljonerna är han verkligen inte värd. Knappt hälften! Sen har vi Hulk som nu på senare tid kanske fått lite mer ögon på sig, men satan vilken teknik,snabbhet och hejdundrande skott grabben har! Enligt mig lätt topp 5 i finaste vänsterfoten i världen. Det finns en hel del överskattade samt underskattade spelare:
Överskattade:
Zlatan Ibrahimovic(dock har han sina stunder,bla nu i Milan. Helt galna passningar och kan ha ett riktigt fint skott när han får till det)Bättre prestationer i landslaget så är han långt borta från denna lista.
Fernando Torres. Är ruskigt bra när han väl är som bäst, men den formen ser ut att va långt borta just nu(tyvärr...). Knappast värd de där 500 miljonerna som Abramovich pungade ut.
Javier Pastore.(Med en billigare prislapp hade han inte platsat här).
Angel Di Maria. Blandar tyvärr lysande prestationer med nästan katastrofala, samma hos honom,lite för dyr.
Neymar. Kommer säker få några i mot mig men vafan,så bra är han väl inte? Lysande teknik, ung och bra avslut. Men känns som ett jäkla tjat om vilket lag han ska gå till och skyhöga övergångssummor.
Underskattade:
Hulk. Hur bra kan han bli?
Ganso. Ung,bra passningsspelare,hyfsat skott. Kan bli Brasiliens framtida mittfältsgigant!
Antonio Di Natale. NU har folk sett vilken fantastisk målgörare och spelare han är? Har tyvärr börjat bli lite till åren.
Tim Cahill. Riktig slitvarg i Everton,gör väldigt sällan en dålig prestation!
Sebastian Larsson. Personligen anser jag honom som alldeles lysande och är nog en av få med en given plats i det svenska landslaget! Fortsätter han den här säsongen som han har gjort kommer han snart att vara i ett topp-lag med lite Champions League lir.