2011-06-29, 19:37
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Snacket kring "Chicharito" påminner en hel del om snacket som gick kring Thomas Muller och hans 15 minutes of fame under VM2010 och inledningen av säsongen efter. Jag tror han kommer bli sämre och sämre.

Kommer ihåg att folk kallade mig idiot när jag skrev att Muller nått sin peak för ett år sedan.. Vi kan nu se vem som hade rätt
Haha, tokbra koll. Müller hade en riktigt jävla bra säsong, framförallt under våren. 18 mål och 18 assist.
Citera
2011-06-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w

Bale tycker jag är rätt överskattad. Det talades inte så mycket om honom innan matcherna mot Inter, men efter det... Han är bra, men överskattad. Att han vann PFA (?) är bara sjukt...
Eh, har du sett killen spela? Han löpte sönder allt i sin väg tills han åkte på en riktigt vidrig skada. Han är ju 13 gånger bättre än "underskattade" Pedro.
Citera
2011-06-29, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scampia
Eh, har du sett killen spela? Han löpte sönder allt i sin väg tills han åkte på en riktigt vidrig skada. Han är ju 13 gånger bättre än "underskattade" Pedro.

Du har rätt Bale skulle platsa i vilken topklubb som helst
Citera
2011-06-29, 20:57
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Kommer ihåg att folk kallade mig idiot när jag skrev att Muller nått sin peak för ett år sedan.. Vi kan nu se vem som hade rätt

Som FabioAugusto skriver, du verkar ha stenkoll. Eller pratar du kanske inte om den Thomas Müller som spelar i Bayern München?
Citera
2011-06-30, 00:39
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scampia

One dimensional. Vad kan han som inte Pedro kan förutom att springa fort som fan?

Hur kan han inte vara överskattad när det finns personer som säger att han kan bli lika bra som Messi efter att han inte har gjort så mycket förutom Inter matcherna? Snarare du som inte har sett killen spela.
Citera
2011-06-30, 01:55
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Gick du igång på det där? Du kan skriva en novell om hur snabbt Chicharito har acklimatiserat sig och om hur jämn han varit jämfört med en Nasri som spelar på fel position och en Bale som åkte på årets fulaste tackling. Han är överskattad av United-fansen i mina ögon. End of story?

Haha, kan du inte panga på med lite fler inlägg? Stor komik så här på nattkvisten

Citera
2011-06-30, 02:10
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
One dimensional. Vad kan han som inte Pedro kan förutom att springa fort som fan?

Hur kan han inte vara överskattad när det finns personer som säger att han kan bli lika bra som Messi efter att han inte har gjort så mycket förutom Inter matcherna? Snarare du som inte har sett killen spela.

Pedro kommer aldrig någonsin komma i närheten av Messi som spelare. De "personerna" lider förmodligen av en grav psykisk störning.
Citera
2011-06-30, 02:39
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Pedro kommer aldrig någonsin komma i närheten av Messi som spelare. De "personerna" lider förmodligen av en grav psykisk störning.

Ingen har väl heller sagt att Pedro ens kommer komma i närheten av Messi eller?
Citera
2011-06-30, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Mest överskattad enligt andra och mest underskattad enligt han själv borde ju vara:

Haha, absolut. Angående mest underskattad enligt sig själva tycker jag att drullputten Duule Johnson förtjänar ett omnämnande. För som vi alla vet och håller med om, vore det inte för Aftonbladet så hade den mannen vart i klass med Xavi.
Citera
2011-06-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Sarkasm är svårt att se över internet.

Tydligen. You never know these days.
Citera
2011-06-30, 11:34
Medlem
Citat:
Gick du igång på det där? Du kan skriva en novell om hur snabbt Chicharito har acklimatiserat sig och om hur jämn han varit jämfört med en Nasri som spelar på fel position och en Bale som åkte på årets fulaste tackling. Han är överskattad av United-fansen i mina ögon. End of story?

Bara för att friska upp ditt minne, Bale var kass innan han fick sin tackling av Adam. Faktum är att han hade en extrem formtopp mot ett uselt Inter (Benitez). I övrigt var han bedrövligt dålig under våren. Bale har ett enormt löpsteg som väldigt enkelt kan blockas. Rafael tog hand om honom utan några som helst problem, två gånger om.

Ramos hade nästintill inga problem förutom ett läge då Bale kom förbi och missade helt och hållet.

Bale är än så länge ensidig. Fel position angående Nasri vet jag inte, det är där han får se sig höra hemma. Extrema dalar och toppar, av en ganska lång dal under våren. Get back to me när Bale lyckas hålla en form i världsklass under åtminstone 6-8 månader, inte 1-2.
Senast redigerad av troxie 2011-06-30 kl. 11:37.
Citera
2011-06-30, 12:27
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ingen har väl heller sagt att Pedro ens kommer komma i närheten av Messi eller?

Haha, jag läste fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in