Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Fast den kommentaren måste väl ha kommit i kontrast till att ha sett Bentner spela istället månaderna innan. Eller nåt.
Har nästan glömt att jag tyckte RVP var bra. Har väl gått och blivit gammal och senil.
Han är så hypad att t.o.m. du tyckte han var bra, ett klart fall av överskattning
Annars känns det som att spelare som får ett rykte om sig omtalas så oavsett hur de spelare för tillfället. Fletcher är ju ett ganska bra exempel som först var bedrövlig och fick öknamnet Fergies son, sen gjorde han ett par bra säsonger och nu när han varit kass igen hänger ryktet om att han är bra fortfarande i. Detsamma gäller i viss mån Rafael och Nani som vissa "experter" omtalar som suspekt defensiv respektive ojämn, trots att Rafael varit säkerheten själv den här säsongen och Nani gjort sex mål och elva assist i ligan.
Andra underskattade spelare tycker jag är Alan Hutton, fast det kanske bara är jag som underskattat honom på grund av hans o-fotbollsaktiva yttre. Tycker han varit bra i Tottenham i år i vilket fall, Asmir Begovic i Stokes mål kan det nog bli något av i framtiden också, han är bara 23 år gammal vilket man kanske inte tänker på.
Överskattade? Glen Johnson och Fernando Torres kanske, fast det är väl lite öppet mål att säga det när det går som det går för Liverpool.