Donovan verkar lida av samma sjukdom som Jesus Navas nämligen att han egentligen inte vill lämna staterna då han inte trivs någon annanstans. Har han sagt i otaliga intervjuer. Dock så är det hemskt uppenbart att det är en klasspelare. Donovan har konsekvent om ni frågar mig, varit en av världens bästa landslagspelare under de senaste 10 åren. Det betyder mycket i en spelarvärdering.
Taco-Anders kan jag tycka är underskattad. Övertygad om att han kunde ha varit en topp playmaker i Europa idag om han bara haft ett starkare psyke. Underskattad är han sett till att det knappt finns någon så okänd spelare som kan slå de passar som Taco kan. Vore väl Engelaar som kommer närmast.
Joe Cole är överskattad. Hade sin stund tillsammans med Lampard under säsongen, men ytterst sällan en stark pjäs som drar sitt till laget. Kan göra allt med en boll, men saknar vitalitet. Påminner om Hleb.
För övrigt tycker jag faktiskt att guldbollen i år antingen ska gå till Sneijder eller Forlan. De har varit årets hittills bästa spelare. Annars, underskattade!
Ryska ligan med han serben och Honda i spets är fortfarande lite underskattade. Däremot känns Dzagoev lite överskattad som prospect.
Marcos Senna = UNDERSKATTAD!
Hulk - Underskattad
Men det går snabbt i fotbollsvärlden!