2009-08-15, 19:47
Bannlyst
Ervin Skela och Hyka är jävligt underskattade.
Citera
2009-08-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Eh? Tvärtom var det väl?

nej han sa exakt så, sedan gjorde ju Zlatan replik på det sa att det Carew gör med en apelsin gör jag med ett tuggummi, och gjorde det.

Hittar inte videon på något av det på tuben men kan leta lite mer utförligt sen, har för mig att zlatan gjorde tuggummi grejen i TV4 (borde väl vara det eftersom det inte känns rimligt att SVT skulle ta in det och det var i en av mina kanaler)
Citera
2009-08-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gialloblu
nej han sa exakt så, sedan gjorde ju Zlatan replik på det sa att det Carew gör med en apelsin gör jag med ett tuggummi, och gjorde det.

Hittar inte videon på något av det på tuben men kan leta lite mer utförligt sen, har för mig att zlatan gjorde tuggummi grejen i TV4 (borde väl vara det eftersom det inte känns rimligt att SVT skulle ta in det och det var i en av mina kanaler)
Va? Sant? Trodde det var allmänt känt att det var Zlatan som sa det där om apelsinerna men kanske har jag fel. Det där med tuggumit var väl en senare historia eller?
Citera
2009-08-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Va? Sant? Trodde det var allmänt känt att det var Zlatan som sa det där om apelsinerna men kanske har jag fel. Det där med tuggumit var väl en senare historia eller?

hmm kanske gör en Ranelid/Lars Ohly, jag återkommer :-P Hursom, Carew är skön
Citera
2009-08-15, 21:41
Medlem
Va också säker på att det var Zlatan som hade sagt det med apelsinen.
Citera
2009-08-15, 21:44
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
nej han sa exakt så, sedan gjorde ju Zlatan replik på det sa att det Carew gör med en apelsin gör jag med ett tuggummi, och gjorde det

Du har blandat ihop det lite.."Det Carew gör med en fotboll kan jag göra med en apelsin" sa Zlatan inför en landskamp mot Norge. Sen var det ju en annan norrman som kontrade med "Det Zlatan gör med en apelsin gör jag med bilnyckeln"
Citera
2009-08-15, 21:45
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Nej, det var Zlatan som sa så. Att vad Carew gjorde med en boll gör han med en apelsin. En norsk journalist hade sedan med sig en apelsin till någon presskonferens som han bad Zlatan att visa med. Zlatan idiotförklarade då journalisten. Carew tog "påhoppet" med ro och prisade Zlatan för hans skicklighet.

Det med tuggummit vad något som Pontus Kåmark upptäckte under en uppvärmning inför en match med Juventus då Zlatan plötsligt spottade ut tuggummit och började jonglera med det och sedan sparka upp den i munnen igen. Detta uppmärksammades och han gjorde om tricket i en Nike-reklam. Det har ingenting med Carew-historien att göra.
Citera
2009-08-15, 21:52
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Hittade även snubben som hävdar att det Zlatan gör med en apelsin gör han med en bilnyckel, Tor Vidar Leikvin heter han. Hyggliga grejer den snubben gör med bollen, väldigt underskattad boll-jonglör

http://www.youtube.com/watch?v=OLBe6uI_AEU
Citera
2009-08-15, 22:09
Medlem
känner mig dum :-) ni har rätt. tillbaka till topic då :-)

Överskattade i Italien:

Målvakt: Marco Amelia, Genoa:
sågs som en supertalang som skulle ta över efter Buffon en gång i tiden och sedan gjort det hyfsat i Livorno, Lecce och Palermo. men tycker inte att han är så bra som vissa vill ha det till. Dessutom har han inte den tryggheten som Genoas trebackslinje behöver nu när Ferrari är borta.

Försvarare: Lucio, Inter:
Vet inte vad Inter tror dom får i Lucio men inte är det den trygghet, snabbhet eller uppspelande mittback som dom behöver. Lucio i Bayern var en säkerhetsrisk med sina Beckenbauer löpningar utan kontroll på bollen. Kommer vara direkt dålig och inte få spela många Champions League matcher hoppas jag.

Mittfältare: Marek Hamsik, Napoli:
Slovenen som hade ett genombrottsår förra året har fortfarande alla möjligheter att bli en stor spelare, men han har börjat tro att han redan är den stjärnan. hans spel under andra halvan av säsongen var rent bedrövligt och jag tror inte Donadoni är ledaren att få fason på honom. Detta är hans "Make or break" år och det kommer nog bli ett break.

Anfallare: Robert Acquafresca, Atalanta:
Italienarna skriker efter en ny ung striker men Aquafresca är inte där inte än och frågan är om han kommer slå igenom alls. han har inte psyket för det och tror aldrig han kommer spela regelbundet för en Europa klubb.

Underskattade Spelare

Målvakt: Rubinho, Palermo:
Målvakt som aldrig får rubrikerna men är otroligt otroligt duktig topp 3 i Ligan efter Buffon och Cesar, gjort det otroligt bra i genoa och nu i Palermo har han allt att vinna.

Försvarare: De Ceglie, Juventus:
En riktigt bra och riktigt rivig försvarare med bättre teknik än man tror kommer nog aldrig få riktigt många rubriker men är riktigt bra.

Mittfältare: Angelo Palombo, Sampdoria:
Skulle varit ordinarie på innermittfältet i landslaget för några år sen om han spelat i en storklubb istället för i sampdoria, börjar få sitt erkännande nu men fortfarande rätt okänd för den stora massan.

Anfallare: Simone Pepe, Udinese:
Du kanske inte är underskattad om du är ordinarie i landslaget men få i Sverige vet vem Pepe är, otroligt nyttig ytterforward med speed inlägg skott och bra teknik riktigt bra.
Citera
2009-08-16, 18:59
Medlem
Underskattad världsspelare; Diego Forlan, borde platsa i vilket lag som helst.

Överskattade; Magnus Wernblom, Tobias Linderoth och liknande spelare med den spelstilen.
Citera
2009-08-16, 19:04
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enso
Underskattad världsspelare; Diego Forlan, borde platsa i vilket lag som helst.

Överskattade; Magnus Wernblom, Tobias Linderoth och liknande spelare med den spelstilen.
Synd att han la ner, Modo behöver honom!
Citera
2009-08-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Synd att han la ner, Modo behöver honom!

He he , du vet vem jag menar. U21 sluggern som nästan är i Landslaget nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in