2008-08-31, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Zlatan ÄR Sveriges landslag, gubben.

Nej, Zlatan är ett namn, namn presterar inte på plan. Sverige har aldrig haft de största stjärnorna, vi har alltid haft ett lag där alla jobbar och kämpar för varandra.

Jag tror Zlatan förstör gemenskapen lite, han är inte som de andra grabbarna i laget.
Senast redigerad av ErikSvensson 2008-08-31 kl. 18:52.
Citera
2008-08-31, 19:09
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikSvensson
Nej, Zlatan är ett namn, namn presterar inte på plan. Sverige har aldrig haft de största stjärnorna, vi har alltid haft ett lag där alla jobbar och kämpar för varandra.

Jag tror Zlatan förstör gemenskapen lite, han är inte som de andra grabbarna i laget.

Jaha, så Zlatan är inte en världsstjärna? Vad fan är en stjärna för dig om inte han är en av dom största inom svensk fotbollshistoria? Dom dyrkar honom i Italien ffs. Kan inte ens visa sig publikt utan att det blir tumult.

Men som du säger så är fotboll en lagsport. Gör inte dom andra sitt jobb så kan inte heller Zlatan göra sitt. Konstigt att det går dåligt i landslaget bara.
Citera
2008-08-31, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jaha, så Zlatan är inte en världsstjärna? Vad fan är en stjärna för dig om inte han är en av dom största inom svensk fotbollshistoria? Dom dyrkar honom i Italien ffs. Kan inte ens visa sig publikt utan att det blir tumult.

Men som du säger så är fotboll en lagsport. Gör inte dom andra sitt jobb så kan inte heller Zlatan göra sitt. Konstigt att det går dåligt i landslaget bara.

Ja han är en stjärna men det betyder inte att han presterar bättre för landslaget, Mackan Allbäck var en medelmåtta men gjorde väldigt ofta mål i landlsaget t.ex. Det handlar om man brinner för att spela i landlsaget, det gjorde mackan men inte Zlatan, för honom är inte landslaget nåt speciellt, han ville som sagt hellre spela för bosnien, Sverige var bara hans andraval.
Citera
2008-08-31, 19:34
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ja han är en stjärna men det betyder inte att han presterar bättre för landslaget, Mackan Allbäck var en medelmåtta men gjorde väldigt ofta mål i landlsaget t.ex. Det handlar om man brinner för att spela i landlsaget, det gjorde mackan men inte Zlatan, för honom är inte landslaget nåt speciellt, han ville som sagt hellre spela för bosnien, Sverige var bara hans andraval.
Ja han spelar medvetet dåligt för Sverige pga av någon påstådd intervju du fortfarande inte har lämnat källa på där han säger att han hellre skulle spelat för Bosnien

Såhär är det. Om han hatar Sverige och inte ville spela för oss skulle han inte ha valt oss. Så enkelt är det.

Han spelade hela EM för Sverige trots att han var skadad och genom att spela de matcherna förvärrades hans skada rätt mycket. Självklart var det inte för att han "brann" för landslaget eller för att hjälpa dem. Han var med för att spela dåligt och sabotera genom att inte jobba för laget.
Citera
2008-08-31, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Ja han spelar medvetet dåligt för Sverige pga av någon påstådd intervju du fortfarande inte har lämnat källa på där han säger att han hellre skulle spelat för Bosnien

Såhär är det. Om han hatar Sverige och inte ville spela för oss skulle han inte ha valt oss. Så enkelt är det.

Han spelade hela EM för Sverige trots att han var skadad och genom att spela de matcherna förvärrades hans skada rätt mycket. Självklart var det inte för att han "brann" för landslaget eller för att hjälpa dem. Han var med för att spela dåligt och sabotera genom att inte jobba för laget.

Den där intervjun är sann, tycker det visar på dålig stil av han att säga så.

Han hatar säkert inte Sverige men han ville hellre spela för Bosnien som sagt.

Jag tycker Zlatan förstör gemenskapen i landslaget, han är inte som de andra grabbarna i laget.
Citera
2008-08-31, 19:51
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Den där intervjun är sann, tycker det visar på dålig stil av han att säga så.

Han hatar säkert inte Sverige men han ville hellre spela för Bosnien som sagt.

Jag tycker Zlatan förstör gemenskapen i landslaget, han är inte som de andra grabbarna i laget.
Då borde du ju inte ha problem att presentera en artikel?!
Citera
2008-08-31, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Då borde du ju inte ha problem att presentera en artikel?!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/vmkval2006/article312458.ab

varför skulle de hitta på det? Zlatan vet själv att han sagt det.

Zlatan bryr sig inte om Sverige, mer om Bosnien som sagt.
Citera
2008-08-31, 19:56
Medlem
Masingas avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/vmkval2006/article312458.ab

varför skulle de hitta på det? Zlatan vet själv att han sagt det.

Zlatan bryr sig inte om Sverige, mer om Bosnien som sagt.
AB, räknas inte som källa.
Citera
2008-08-31, 19:58
Bannlyst
Citat:
AB, räknas inte som källa.

''Zlatan har uttryck intresse att spela för Bosnien även senare. Under tiden i Ajax gjorde han en ny intervju med BiH Dani, där han gav intrycket av att vilja byta tillbaka till bosniskt pass på stört.

- Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Det här är såklart inget de ljugit upp, tror du det så ljuger du för dig själv.

Zlatan skiter i Sverige.
Citera
2008-08-31, 20:01
Medlem
Masingas avatar
Citat:
''Zlatan har uttryck intresse att spela för Bosnien även senare. Under tiden i Ajax gjorde han en ny intervju med BiH Dani, där han gav intrycket av att vilja byta tillbaka till bosniskt pass på stört.

- Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Det här är såklart inget de ljugit upp, tror du det så ljuger du för dig själv.

Zlatan skiter i Sverige.
Tänk efter nu, varför skulle han vilja byta då han inte skulle få representera Bosnien i tävlingssammanhang då han redan spelat för Sverige.
Citera
2008-08-31, 20:05
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

Zlatan skiter i Sverige.
Därför han nobbade Bosnien senare då eller?
Citera
2008-08-31, 20:05
Bannlyst
Citat:
Tänk efter nu, varför skulle han vilja byta då han inte skulle få representera Bosnien i tävlingssammanhang då han redan spelat för Sverige.

Varför sa han det då? Han ångrar säkert att han spelade för Sverige, det var det han menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in