Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-24, 19:53
  #1
Medlem
osiss avatar
Jag snackade med en snubbe på jobbet för ett par veckor sedan som sa att han hade införskaffat en streambox till TVn. Det var tydligen en låda, likt en digitalmottagare som man kopplade till bredbandsroutern. Han sa att det var helt suveränt med en sån. Den kostade tydligen en 50-lapp per år eller nåt sånt. Den tog tydligen emot flera tusen kanaler.

Nu tänkte jag att jag skulle leta reda på lite info om den här lådan. Det var dock lättare sagt än gjort. Hittar inte någon info alls. Finns det måhända någon flashbackare som har hört talas om nåt liknande?
2007-07-24, 20:31
  #2
Medlem
tvcasualtys avatar
Han pratade inte om dreambox då?
2007-07-24, 20:45
  #3
Medlem
osiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Han pratade inte om dreambox då?


Sökte lite på dreambox och det verkar som jag har hört fel.
Jag jobbar på en industri så ljudvolymen är inte den mest samtalsvänliga. Får skylla på det.

jaja någon som har några erfarenheter av en DREAMbox då?
2007-07-24, 20:45
  #4
Medlem
OliTs avatar
Observera att vi INTE tillåter diskussioner om Dreambox på forumet och att det leder till åtgärd, eventuellt avstängning. Ni är härmed förberedda på detta.

/Moderator
2007-07-24, 20:59
  #5
Medlem
osiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliT
Observera att vi INTE tillåter diskussioner om Dreambox på forumet och att det leder till åtgärd, eventuellt avstängning. Ni är härmed förberedda på detta.

/Moderator


Hoppsan! Ber så mycket om ursäkt, men jag visste ju faktiskt inte att det hette dreambox.

Får man fråga varför?
2007-07-25, 07:41
  #6
Medlem
OliTs avatar
Kika i reglerna, det går under piratkortsdiskussioner. Jag låser tråden.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback