Jo, det är så att jag skulle behöva lite hjälp, om någon känner sig hugad

. Det är så att jag har ett gammalt program/spel jag nyligt installerat. 2001, när jag köpte det släpptes automatiska uppdateringar till programmet. Nu när jag installerade det på nytt gick det inte att hämta uppdateringar, helt enkelt därför att företaget antagligen gick i konkurs för 3-4 år sen och programmet bara hänvisar till en död hemsida.
Hursomhelst, det ingick bl.a en klocka i programmet som räknade ner hur lång tid det var kvar till nästa tävling. Nu när man startar klockan fungerar den inte, helt enkelt därför att den skulle behöva uppdateras med ny information om tider. Jag tänkte mig att på egen hand uppdatera programmet, men det är så att jag fastnat lite. Jag vet inte vilken fil programmet är inställt att hämta informationen från. Jag vet däremot att programmet inte hämtar det direkt från internet, utan att den hämtar det från en fil på hårddisken, som det var meningen att man skulle ladda manuellt från deras hemsida. Eftersom det är längesen jag använt disassemblers tänkte jag att någon på FB kanske kan granska .exefilen, och se om ni kan få ut varifrån den hämtar informationen ifrån.
Länk till programmet finns här, cirka 200 kb
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=184620
Tack på förhand