2008-07-19, 19:50
Medlem
Bmc Vsters

Grabben? Fr det frsta s r jag ingen grabb och fr det andra s skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar frn Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gtt ver till BMC probationary chapter i vsters, 1 av dessa r idag hngis och de vriga 3 r prospect(han som varit svart/vit r prospect) Dom r totalt 12 personer i chaptret och alla ker hojj.
Vad jag inte kan frst r hur det kan finnas s mnga som r s jvla snabb p att dmma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC nr Loyalty blev rd/gula. Men det ni inte vet r hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tnker frmst p det som hnde i OMC,s klubbhus(bomben).
Nr detta hnde s va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta fr OMC(varfr kan man undra), nr det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty s bestmde sig Loyalty,s medlemmar fr att stnga ner OMC. Ni vet s lite kring denna historia s det r pinsamt att lsa alla inlgg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades s va krnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Citera
2008-07-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otb-sthlm
Grabben? Fr det frsta s r jag ingen grabb och fr det andra s skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar frn Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gtt ver till BMC probationary chapter i vsters, 1 av dessa r idag hngis och de vriga 3 r prospect(han som varit svart/vit r prospect) Dom r totalt 12 personer i chaptret och alla ker hojj.
Vad jag inte kan frst r hur det kan finnas s mnga som r s jvla snabb p att dmma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC nr Loyalty blev rd/gula. Men det ni inte vet r hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tnker frmst p det som hnde i OMC,s klubbhus(bomben).
Nr detta hnde s va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta fr OMC(varfr kan man undra), nr det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty s bestmde sig Loyalty,s medlemmar fr att stnga ner OMC. Ni vet s lite kring denna historia s det r pinsamt att lsa alla inlgg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades s va krnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Varav 3 st r frn sdertlje
Citera
2008-07-20, 01:09
Medlem
Bmc/Loyalty

Stmmer
Citera
2008-07-20, 14:23
Bannlyst
Citat:

Tydligen mycket man inte vet, vet du mer s dela med dig om du vill och kan. Du skriver: s bestmde sig Loyalty,s medlemmar fr att stnga ner OMC., exakt hur menar du d.
Men hll med att det r rrliga figurer vi talar om, frst springisar till HA, sen (Loyalty) OMC och sen Bandidos, vad komemer hrnst?
Senast redigerad av TRASH KING 2008-07-20 kl. 14:28.
Citera
2008-07-20, 16:21
Medlem
JJDecays avatar
Citat:

Du verkar ju veta en del om detta. BMC i V-s tror inte det blir nnu strre problem med lokal, om dom vxer nu, innan dom har lokal? Att dom fr nnu mer "span" p sig ? Fr dom verkar ju uppenbarligen haft problem med lokal i hela Vstmanland enlit tidningarna.
Citera
2011-05-13, 19:03
Medlem
r det s att Outlaws brjat vxa till sig igen````
Citera
2011-05-28, 09:48
Medlem
P genomresa ner till Malm stannade jag och tankade, vid pumpen jmte mig tankade en kille med OMC-vst.

OMC-sweden stod det p den.......S nog finns de kvar alltid, han hade dock ingen hojj, utan krde ngon Jeep, typ Santa fee eller ntt.
Citera
2011-05-28, 09:57
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollower
P genomresa ner till Malm stannade jag och tankade, vid pumpen jmte mig tankade en kille med OMC-vst.

OMC-sweden stod det p den.......S nog finns de kvar alltid, han hade dock ingen hojj, utan krde ngon Jeep, typ Santa fee eller ntt.

Och han knde antagligen inte till en av de grundlggande reglerna, man kr eller ker inte bil med vsten p. Man ska inte gra det s ltt fr lnsman att identifiera en person eller ett sllskap i en bil.....
Citera
2011-05-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Och han knde antagligen inte till en av de grundlggande reglerna, man kr eller ker inte bil med vsten p. Man ska inte gra det s ltt fr lnsman att identifiera en person eller ett sllskap i en bil.....

dock r det bara BMC som har det som en REGEL vad jag vet..
Citera
2011-05-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone

Vad jag frstt s har OMC den reglen ox,aldrig vst i bil...
e mc klubb ingen bil klubb rtta mig om jag har fel
Citera
2011-05-29, 03:41
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungakula
Vad jag frstt s har OMC den reglen ox,aldrig vst i bil...
e mc klubb ingen bil klubb rtta mig om jag har fel

Det dr r ganska lulligt o svrtolkat, finns nn by-law om att aldrig "wear your colours in a cage" vilket de flesta klubbar fljer. Bil rknas visst inte som cage d likas t-bana. Man frgerna skall inte vara instngda sen rder det en extensiv tolkning p det.
Citera
2012-07-26, 02:03
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone

Nej, det r en regel hos OMC ocks.

Du fr inte cykla, ka bil eller buss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in