Citat:
Ursprungligen postat av otb-sthlm
Grabben? För det första så är jag ingen grabb och för det andra så skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar från Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gått över till BMC probationary chapter i västerås, 1 av dessa är idag hängis och de övriga 3 är prospect(han som varit svart/vit är prospect) Dom är totalt 12 personer i chaptret och alla åker hojj.
Vad jag inte kan förstå är hur det kan finnas så många som är så jävla snabb på att dömma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC när Loyalty blev röd/gula. Men det ni inte vet är hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tänker främst på det som hände i OMC,s klubbhus(bomben).
När detta hände så va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta för OMC(varför kan man undra), när det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty så bestämde sig Loyalty,s medlemmar för att stänga ner OMC. Ni vet så lite kring denna historia så det är pinsamt att läsa alla inlägg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades så va kärnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Tydligen mycket man inte vet, vet du mer så dela med dig om du vill och kan. Du skriver: så bestämde sig Loyalty,s medlemmar för att stänga ner OMC., exakt hur menar du då.
Men håll med att det är rörliga figurer vi talar om, först springisar till HA, sen (Loyalty) OMC och sen Bandidos, vad komemer härnäst?