Citat:
Ursprungligen postat av otb-sthlm
Grabben? Fr det frsta s r jag ingen grabb och fr det andra s skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar frn Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gtt ver till BMC probationary chapter i vsters, 1 av dessa r idag hngis och de vriga 3 r prospect(han som varit svart/vit r prospect) Dom r totalt 12 personer i chaptret och alla ker hojj.
Vad jag inte kan frst r hur det kan finnas s mnga som r s jvla snabb p att dmma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC nr Loyalty blev rd/gula. Men det ni inte vet r hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tnker frmst p det som hnde i OMC,s klubbhus(bomben).
Nr detta hnde s va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta fr OMC(varfr kan man undra), nr det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty s bestmde sig Loyalty,s medlemmar fr att stnga ner OMC. Ni vet s lite kring denna historia s det r pinsamt att lsa alla inlgg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades s va krnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Tydligen mycket man inte vet, vet du mer s dela med dig om du vill och kan. Du skriver: s bestmde sig Loyalty,s medlemmar fr att stnga ner OMC., exakt hur menar du d.
Men hll med att det r rrliga figurer vi talar om, frst springisar till HA, sen (Loyalty) OMC och sen Bandidos, vad komemer hrnst?