Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-19, 19:50
Medlem
Bmc Västerås

Grabben? För det första så är jag ingen grabb och för det andra så skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar från Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gått över till BMC probationary chapter i västerås, 1 av dessa är idag hängis och de övriga 3 är prospect(han som varit svart/vit är prospect) Dom är totalt 12 personer i chaptret och alla åker hojj.
Vad jag inte kan förstå är hur det kan finnas så många som är så jävla snabb på att dömma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC när Loyalty blev röd/gula. Men det ni inte vet är hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tänker främst på det som hände i OMC,s klubbhus(bomben).
När detta hände så va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta för OMC(varför kan man undra), när det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty så bestämde sig Loyalty,s medlemmar för att stänga ner OMC. Ni vet så lite kring denna historia så det är pinsamt att läsa alla inlägg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades så va kärnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Citera
2008-07-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otb-sthlm
Grabben? För det första så är jag ingen grabb och för det andra så skojar jag inte alls.
FAKTA: 4 medlemmar från Loyalty Bfl Sweden(endast en av dessa har varit svart/vit tidigare) har gått över till BMC probationary chapter i västerås, 1 av dessa är idag hängis och de övriga 3 är prospect(han som varit svart/vit är prospect) Dom är totalt 12 personer i chaptret och alla åker hojj.
Vad jag inte kan förstå är hur det kan finnas så många som är så jävla snabb på att dömma ut andra, ni pratar om att Loyalty svek OMC när Loyalty blev röd/gula. Men det ni inte vet är hur historien kring OMC och loyalty va.
OMC ville inte kriga mot sina fiender(tänker främst på det som hände i OMC,s klubbhus(bomben).
När detta hände så va det medlemmarna i Loyalty som ville kriga men fich inte detta för OMC(varför kan man undra), när det blev denna konflikt mellan OMC och Loyalty så bestämde sig Loyalty,s medlemmar för att stänga ner OMC. Ni vet så lite kring denna historia så det är pinsamt att läsa alla inlägg.
Visste ni t.ex att innan Loyalty bildades så va kärnan i gruppen HA,s springpojkar. INTE? Som sagt, pinsamt...
Varav 3 st är från södertälje
Citera
2008-07-20, 01:09
Medlem
Bmc/Loyalty

Stämmer
Citera
2008-07-20, 14:23
Bannlyst
Citat:

Tydligen mycket man inte vet, vet du mer så dela med dig om du vill och kan. Du skriver: så bestämde sig Loyalty,s medlemmar för att stänga ner OMC., exakt hur menar du då.
Men håll med att det är rörliga figurer vi talar om, först springisar till HA, sen (Loyalty) OMC och sen Bandidos, vad komemer härnäst?
Senast redigerad av TRASH KING 2008-07-20 kl. 14:28.
Citera
2008-07-20, 16:21
Medlem
JJDecays avatar
Citat:

Du verkar ju veta en del om detta. BMC i V-ås tror inte det blir ännu större problem med lokal, om dom växer nu, innan dom har lokal? Att dom får ännu mer "span" på sig ? För dom verkar ju uppenbarligen haft problem med lokal i hela Västmanland enlit tidningarna.
Citera
2011-05-13, 19:03
Medlem
Är det så att Outlaws börjat växa till sig igen````
Citera
2011-05-28, 09:48
Medlem
På genomresa ner till Malmö stannade jag och tankade, vid pumpen jämte mig tankade en kille med OMC-väst.

OMC-sweden stod det på den.......Så nog finns de kvar alltid, han hade dock ingen hojj, utan körde någon Jeep, typ Santa fee eller nått.
Citera
2011-05-28, 09:57
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollower
På genomresa ner till Malmö stannade jag och tankade, vid pumpen jämte mig tankade en kille med OMC-väst.

OMC-sweden stod det på den.......Så nog finns de kvar alltid, han hade dock ingen hojj, utan körde någon Jeep, typ Santa fee eller nått.

Och han kände antagligen inte till en av de grundläggande reglerna, man kör eller åker inte bil med västen på. Man ska inte göra det så lätt för länsman att identifiera en person eller ett sällskap i en bil.....
Citera
2011-05-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Och han kände antagligen inte till en av de grundläggande reglerna, man kör eller åker inte bil med västen på. Man ska inte göra det så lätt för länsman att identifiera en person eller ett sällskap i en bil.....

dock är det bara BMC som har det som en REGEL vad jag vet..
Citera
2011-05-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone

Vad jag förståt så har OMC den reglen oxå,aldrig väst i bil...
e mc klubb ingen bil klubb rätta mig om jag har fel
Citera
2011-05-29, 03:41
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungakula
Vad jag förståt så har OMC den reglen oxå,aldrig väst i bil...
e mc klubb ingen bil klubb rätta mig om jag har fel

Det där är ganska lulligt o svårtolkat, finns nån by-law om att aldrig "wear your colours in a cage" vilket de flesta klubbar följer. Bil räknas visst inte som cage då likaså t-bana. Man färgerna skall inte vara instängda sen råder det en extensiv tolkning på det.
Citera
2012-07-26, 02:03
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone

Nej, det är en regel hos OMC också.

Du får inte cykla, åka bil eller buss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in