2007-10-01, 23:39
Medlem
Loyalty BFL har INTE fegat sig. Det tog OMC s bra hand om. Loyalty fick INTE gra ngot. Drfr brts samarbetet.
Citera
2007-10-01, 23:40
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Nej, men ngon mste du samarbeta med... du kanske ser OG som en lmplig samarbetspartner?
Du r ju fullstndigt frvirrad. Vi kan nog avskriva din drogteori.
Citera
2007-10-01, 23:44
Medlem
BFL
Finns det ngot folk frn gamla pistons i era led?

Sagt det innan och sger det igen. Fr egen del tycker jag det hade sett bttre ut om BFL krt sitt eget race utan BMC.
Citera
2007-10-02, 00:10
Medlem
><((((>s avatar
nu har jag inte lst hela trden men, vore det inte bttre om loyalty gtt till HA?
som det ser ut nu mste ju HA/BMC dela 50/50 p sverige, om dom gtt till HA s hade det ju blivit mycket mer folk dr och mindre i bandidos, typ 70/30 eller nt snt, d hade man ju frn HA:s hll kunnat konkurrera ut BMC eller?
Citera
2007-10-02, 01:37
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
nu har jag inte lst hela trden men, vore det inte bttre om loyalty gtt till HA?
som det ser ut nu mste ju HA/BMC dela 50/50 p sverige, om dom gtt till HA s hade det ju blivit mycket mer folk dr och mindre i bandidos, typ 70/30 eller nt snt, d hade man ju frn HA:s hll kunnat konkurrera ut BMC eller?

Tror inte HA skulle vlkomnat dom. Knns som HA har mkt hgre krav p vilka som fr vara hangaround eller vilka som fr prospectstatus. BMC verkar ju inte vara alltfr svrt att bli prospect i eftersom ngra frn Loyalty redan ska vara prospect till BMC.
Citera
2007-10-02, 10:03
Medlem
Chamoniards avatar
Sg p loyaltys BFL sida nr den lg upp. En massa tjockisar och gamla nazis som poserade med avsgade hagelgevr. Man lade upp bilder p nr man blev stoppade i en poliskontroll, ungefr som ungdomsgngen i Landskrona brukar gra. Samtidigt lade man ut diverse frklenande omdmen om sina konkurrenter p hemsidan. Fga imponerande och vanligtvis inte den image 1%are bruka vilja frmedla. Ett kickersgng fr vuxna helt enkelt.

Frgan r varfr vill BMC ha med det dr bonkegnget att gra?
Var det fr att ytterliggare frnedra OMC man tog upp dem?

Har ngot liknande ens intrffat tidigare bland de 3 stora 1%-gngens historia????
Citera
2007-10-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Frgan r varfr vill BMC ha med det dr bonkegnget att gra?
Var det fr att ytterliggare frnedra OMC man tog upp dem?

Har ngot liknande ens intrffat tidigare bland de 3 stora 1%-gngens historia????
Ja, det r mycket mrkligt. Det enda jag kan tnka mig r att det bara r ett ftal gubbar som har det rtta virket och kommer kliva uppt medans de andra kommer frbli springpojkar resten av tiden. De som sitter och skrvlar hur tuffa de r och att de aldrig viker fr ngon r frmodligen de som inte platsar. r man av det rtta virket behver man inte bertta det fr folk fr att f respekt.
Citera
2007-10-02, 11:13
Medlem
tma2662s avatar
Patchovers r MYCKET vanligt, hnder titt som ttt. Speciellt i Canada, thailand r ytterligare ett stort exempel.
Citera
2007-10-02, 11:23
Medlem
Wurztens avatar
Patchover r att fullvrdiga byter klubb. Det r ngot helt annat n det som hnt hr.
Citera
2007-10-02, 17:14
Medlem
"Beslutet r sensationellt, inte minst i ett internationellt perspektiv. S vitt knt har aldrig tidigare ngon av de globala enprocentsorganisationerna kapitulerat och gtt upp i en konkurrent."

Frn www.svenskmaffia.se
Citera
2007-10-02, 18:33
Medlem
Hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Loyalty BFL har INTE fegat sig. Det tog OMC s bra hand om. Loyalty fick INTE gra ngot. Drfr brts samarbetet.

ven om det du sger stmmer r det nd bra pinsamt att g med i "motstndarlaget" och extra pinsamt nr man heter brothers4life och loyalty o jadijadi.

Dom ville kriga men fick inte ? lter som en kille som bli fasthllen av sin flickvn och skriker slpp mig slpp mig jag ska knocka han..............
Citera
2007-10-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
"Beslutet r sensationellt, inte minst i ett internationellt perspektiv. S vitt knt har aldrig tidigare ngon av de globala enprocentsorganisationerna kapitulerat och gtt upp i en konkurrent."

Frn www.svenskmaffia.se

Har inte hnt nu heller, bara ngra supportcrew som slt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in