Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-07-26, 23:51
Medlem
Silverturks avatar
Filmen med gorialln som äter sin sperma är underbar. Jag har även sett film på en björn som sitter och suger av sig själv. Han var bra på det i rörelsen med, nådde bra och så.
Citera
2007-07-28, 22:47
Medlem
miklons avatar
Jag har tagit bort en del inlägg som inte tillför diskussionen något, vill man kommentera roliga filmklipp så finns det bättre platser att göra det på.

/Moderator
Citera
2007-07-28, 22:54
Medlem
totens avatar
Apor lär ju runka dagligen.
Citera
2010-10-09, 02:45
Medlem
duderinomannens avatar
Min dotter hade en Campbells dvärghamster som cirka en gång i månaden satt och onanerade, varefter han åt upp sin utlösning. Jag skämtar inte.
Citera
2010-10-09, 03:17
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Piggsvin gör det, enligt Trivial Pursuit.
Citera
2010-10-09, 03:35
Medlem
Tydligen så onanerar även valrossar
http://www.youtube.com/watch?v=Y52kryUdEQ0
Citera
2010-10-09, 21:58
Medlem
Moltas666s avatar
Elvis Presleys apa Scatter tränades av Elvis att onanera inför de 14-15-åriga flickor som Elvis älskade att omge sig med. Enligt mycket trovärdiga vittnen utförde också Scatter rituella (rituella = flickorna behöll trosorna på) samlag med flickor i samma ålder till Elvis stora förtjusning.
Citera
2010-10-20, 19:35
Medlem
Numskulls avatar
Måste ju genast länka till det här bevismaterialet:

http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k
Citera
2010-10-20, 19:52
Medlem
rompompoms avatar
finns otaliga videos på youtube med runkandes apor
Citera
2020-04-05, 17:52
Medlem
Petermadsens avatar
Vilka djur onanerar förutom apor och gorillor?

Jag vet att apor runkar. Frågan är dock om tjejapor snurrar runt med två fingrar på klittan också? En lite bifråga till huvudfrågan.

Apor har händer och kan därför likt oss människor onanera ganska lätt. Onani hos t.ex. klövdjur ser jag som ett svårt uppdrag att lyckas med.

En till fråga. Vi människor och bevisligen apor har en sådan sexualdrift att vi komplettera med att onanera trots att vi i många fall har regelbundet sex genom samlag. Skulle ni säga att det är frustrerande för vissa djur som inte kan onanera trots satans kåthet?

Nu kom jag på det. Hundpojkar kan vara jävligt kåta och alla har väl i princip blivigt våldtagen av en hund någon gång. Jag inte i fittan eller tvåan, men på smalbenet.
Senast redigerad av Petermadsen 2020-04-05 kl. 17:55.
Citera
2020-04-05, 18:19
Medlem
najass avatar
Trådar sammanfogade

/mod
Citera
2020-04-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag vet att apor runkar. Frågan är dock om tjejapor snurrar runt med två fingrar på klittan också? En lite bifråga till huvudfrågan.

Apor har händer och kan därför likt oss människor onanera ganska lätt. Onani hos t.ex. klövdjur ser jag som ett svårt uppdrag att lyckas med.

En till fråga. Vi människor och bevisligen apor har en sådan sexualdrift att vi komplettera med att onanera trots att vi i många fall har regelbundet sex genom samlag. Skulle ni säga att det är frustrerande för vissa djur som inte kan onanera trots satans kåthet?
Människor ÄR apor! Så ja, apor runkar och "klittrar". Jag tror inte man ska se onani som ett behov p.g.a. "kåthet", utan snarare tvärt om, kåthet är p.g.a. ett funktionellt behov av onani. Organismer som inte kan onanera i den mening som du nog föreställer dig, löser det hormonella eller spermiekvalitétsbehovet på annat sätt.

Organismer som inte fysiskt kan behöver antagligen inte stimulansen alls. Det är knappast så att onanibehov evolverar först, och sedan möjligheten till det. T.o.m. växter har ju "sädesavgång" s.a.s, helt utan fysiska möjligheter att självstimulera (däremot kan ju vissa arter självpollinera, men det är ju ingen "medveten" handling). Hondjur som inte kan, har rimligtvis en hormoniell apparat som är oberoende av den biten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in