• 1
  • 2
2007-08-31, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettefritte
Själv var man bakfull när jag gjorde teoriprovet.. var klar efter en kvart, sist in i salen först ut...
Lätt som en plätt om man har tränat innan...

Haha, det är inte bara jag som har bokat in ett prov så dåligt då? Fast för mig så tog det längre än en kvart.
Citera
2007-08-31, 18:18
Medlem
Fettefrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startgas
Haha, det är inte bara jag som har bokat in ett prov så dåligt då? Fast för mig så tog det längre än en kvart.

Hahaha... nee föfan.. var så satans svårt att få tid till provet, så det blev efter nyårsdagen efter två dagars hårt festande, från nyårsafton till nyårsdagen till 06:00 på morgonen där på och 6 timmar senare hade man teoriprovet.. Man anade oråd samma dag man bokade tid, vad som komma skall

Men det gick bra… trodde jag aldrig… vet inte om det var spriten som fick en att göra provet snabbare/med fler rätta svar.
När jag väl var färdig så orkade jag inte gå tillbaka för att checka att jag hade svarat rätt osv.
Det fick bära eller brista.. och det bar.. sådan tur brukar jag annars aldrig ha.
Man kanske ska uppmana folk till att ta sen en styrketår innan teorin.
Citera
2007-08-31, 21:57
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Den här tråden stjäl jag för ett tag.

Ska ta och studera in teorin för BE här nu tänkte jag, och blev lite fundersam inför detta enorma projekt ()

Någon som har tagit det kortet här? Vore ju fan så konstigt annars. Frågan är helt enkelt vad dom tar upp på provet? Någon som kanske till och med vet antalet frågor? Inte för att det sista spelar så stor roll, men nyfikenheten måste stillas.

Är det i samma kaliber som B tro, fast med mer inriktning på släpfrågor och aspekterna kring just släp? (Hoppas fasen inte det, lär ju gå fullständigt åt helsike om man ska göra ett nästan fullgott teoritest för B igen)

Kikade runt lite på VV, men hittade bara kursplanen, vilket inte riktigt gav mig informationen jag var ute efter.

Edit
Åfyförifan! 840 spänn för en uppkörning För ett prov som är över lika fort som det börjat. Det var det jävligaste

Men fan, någon härinne måste väl ha tagit ett BE-kort någon gång i tiden utan att ha fått det på köpet med CE?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in