• 1
  • 2
2007-07-24, 15:49
Medlem
jellesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Stickan? Jag har aldrig fått nån könssjukdom, hur kan man vara så jävla dum i huvet att vilja exponera sig för nåt sånt. Hur fan kan man öht missa hur man skyddar sig, i skolan tjatas det hela tiden. Att själv behandla med penicillin leder till bakterier resistenta mot antibiotika, jävla cp!!!

Därför att det oerhört mycket skönare att ha sex utan kondom. Det kanske du inte vet så mycket om dock, eftersom du förmodligen inte haft så mycket sex. haha loser
Citera
2007-07-24, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Stickan? Jag har aldrig fått nån könssjukdom, hur kan man vara så jävla dum i huvet att vilja exponera sig för nåt sånt. Hur fan kan man öht missa hur man skyddar sig, i skolan tjatas det hela tiden. Att själv behandla med penicillin leder till bakterier resistenta mot antibiotika, jävla cp!!!

man stoppar ner en sticka i ballen för att testa sig mot vissa sjukdomar.

men varför gjorde du inte ett kissprov hos läkaren för?läkaren talade iofs om för mig att man ska ta morgon kisset i sånt fall,så sa iaf läkaren sist jag var där.
Citera
2007-07-24, 18:32
Medlem
jellesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolation
man stoppar ner en sticka i ballen för att testa sig mot vissa sjukdomar.

men varför gjorde du inte ett kissprov hos läkaren för?läkaren talade iofs om för mig att man ska ta morgon kisset i sånt fall,så sa iaf läkaren sist jag var där.

Bögen tyckte jag skulle ta mot gonnorre åxå för att jag hade haft sex utomlands, förvisso med kondom men han tyckte vi skulle göra det ändå. Fy faaan, mår riktigt dåligt av det asså som att jag fått nåt sår inne i urinröret

Så, gå aldrig med på det om dom vill trycka in den där topsen i ert urinrör!!
Citera
2007-07-24, 19:46
Medlem
Mr Gs avatar
Har tråden spårat ur en aning, eller är det bara som jag tycker !!!
Citera
2007-07-24, 19:49
Medlem
jellesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr G
Har tråden spårat ur en aning, eller är det bara som jag tycker !!!

jo, kan gott och väl avsluta här och nu. Tar det lugnt med träningen dom 10 dagar som pencillinkuren är, tack för tipsen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in