Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-08-28, 13:12
Medlem
(:D)s avatar
varför ens riskera 1000 spänn på dendär jävla tomten, han verkar ju ha downssyndrom eller nått. Bättre att lägga till säg 3000 spänn och köpa från ett seriöst företag istället.

http://www.siba.se/index.aspx?sectionId=840
Citera
2007-08-28, 16:19
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (:D)
varför ens riskera 1000 spänn på dendär jävla tomten, han verkar ju ha downssyndrom eller nått. Bättre att lägga till säg 3000 spänn och köpa från ett seriöst företag istället.

http://www.siba.se/index.aspx?sectionId=840
Va? Jag ser ingen dator för 4000 på Sibas sida.
Och varför skulle man lägga 300% mer pengar på en dator som inte är 300% bättre?
Citera
2007-08-28, 17:48
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yes...
Va? Jag ser ingen dator för 4000 på Sibas sida.
Och varför skulle man lägga 300% mer pengar på en dator som inte är 300% bättre?

För att Valdis magiska oompa-loompa-laptop bara finns i hans fantasivärld. Att lägga 1000 kr på något som inte existerar är ju inte så klyftigt.
Citera
2007-08-28, 18:03
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
För att Valdis magiska oompa-loompa-laptop bara finns i hans fantasivärld. Att lägga 1000 kr på något som inte existerar är ju inte så klyftigt.
Du menar att alla bilder från presskonferansen är fejkade och alla vittnen från den ljuger?

Sluta snacka skit och kom med bevis istället!
Citera
2007-08-28, 18:40
Bannlyst
Citat:
Du menar att alla bilder från presskonferansen är fejkade och alla vittnen från den ljuger?

En laptop med bortskrapade ettiketter? Seriöst..
Citera
2007-08-28, 19:02
Medlem
ingen dator ännu..

spännande och komma hem från jobbet och öppna lägenhetsdörren.
Citera
2007-08-28, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av Pale
ingen dator ännu..

spännande och komma hem från jobbet och öppna lägenhetsdörren.

Inga leveransmail heller?
Citera
2007-08-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Inga leveransmail heller?

jo mail har jag fått.
Citera
2007-08-28, 22:46
Medlem
Bitmasters avatar
Jag slängde just iväg en beställning. Fick bonus från jobbet på ~1500 spänn, det bettar jag gärna på en potentiell laptop. Risken att jag inte får datorn är ju ganska hög visserligen, antingen skeppas de inte iväg alls eller så är det bara de första som gör det, men... Man ska väl leva lite riskfyllt nån gång också det är ändå pengar jag kan avvara just nu
Citera
2007-08-28, 22:57
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:

Mina bevis består i att det inte synts till några datorer. Och att ha visa upp en laptop med bortskrapade etiketter tillsammans med några polare som numera inte vill ha någonting med "företaget" att göra kan vilken jävla nolla som helst (tydligen) göra.

Inse att det inte finns några datorer.
Citera
2007-08-28, 23:00
Medlem
Reoshis avatar
Eftersom 2CO hanterar pengarna och är ersättnings skyldiga om dem tar pengarna utan att du får den utlovade produkten.

Jag tror det är bluff, men jag ser inte den stora faran i att chansa.
Citera
2007-08-28, 23:05
Medlem
Chattanogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Mina bevis består i att det inte synts till några datorer. Och att ha visa upp en laptop med bortskrapade etiketter tillsammans med några polare som numera inte vill ha någonting med "företaget" att göra kan vilken jävla nolla som helst (tydligen) göra.

Inse att det inte finns några datorer.

Har hans polare hoppat av?
Det har jag missat, kan du länka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in