Jag fattar inte alls vad poängen var med hela den här grejen, ville han bara vara med i tidningen lite grann eller vad?
Han är säkert en uppmärksamhets-hora, varför skulle han annars stå och skrika i pressen att han vill bli statsminister och turistchef? Snart kommer artiklarna om att han ska starta en tv-kanal och åka till rymden också.
Han påminner lite om Steve Jobs....
Det låter nästan för bra för att vara sant, hoppas bara att det inte är så. Som någon kanske nämnt tidigare känns det lite misstänksamt med att man bara kan betala med kreditkort. Sidan verkar inte vara helt seriös heller.
Det låter nästan för bra för att vara sant, hoppas bara att det inte är så. Som någon kanske nämnt tidigare känns det lite misstänksamt med att man bara kan betala med kreditkort. Sidan verkar inte vara helt seriös heller.
vad snopet om datorerna levereras till alla som beställt. men att priset höjs sedan till 2000 eller nåt efter det.
då kan alla som säger "HAHABLUFF KOMMER INTE KOMMA" ta sig i röven.
och dom som vågade satsa lite pengar kommer vara lyckliga
vad snopet om datorerna levereras till alla som beställt. men att priset höjs sedan till 2000 eller nåt efter det.
Ja det verkar ju väldigt troligt. Speciellt när killen bakom det hela, Valdi till och med har sökt nytt jobb som turistchef. Knappast något man gör om man är mitt uppe i att driva ett företag med verksamhet i flera världsdelar och en orderstock på 300.000 laptops. Snarare ett rätt tydligt bevis på att han nog inte har alla indianerna i kanoten.
2000 för en lapptop?. Oj vad dyrt...
Näe Vivaldi kommer inte skicka några datorer från mytomanikliniken.
Tyvärr, jag tror nog att du måste acceptera att din 1000-kronors dator aldrig kommer dyka upp.
inte alls dyrt. men dubbelt så dyrt. vilket gör det snordyrt om man jämför med innan.
Citat:
Ursprungligen postat av nacka
Tyvärr, jag tror nog att du måste acceptera att din 1000-kronors dator aldrig kommer dyka upp.
Bättre lycka nästa gång, kompis!
haha jag har inte beställt en själv men jag bara tänkte mig scenariot i huvudet och tyckte att det verkade roligt. jag tror själv inte heller att dom som beställt kommer få någon dator. men pengarna tillbaka ialla fall skulle jag gissa på
Snart borde den här tråden flyttas till psykologi forumet.
I hans ansökan och CV står det att han är VD för ett företag som planerar att leverera 2,4 miljoner datorer per år. Känns kanske lite som ett nerköp att lämna den posten för att bli turistchef för lilla Blekinge
Han nämner också att han formgivit Mammut-garderoben åt IKEA och ligger bakom fägerna på iMac.
Tycker han påminner lite om Helge Fossmo. Enormt riskbenägen och verkar tro att han ska kunna komma undan med vad som helst.