Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-09-05, 16:41
Medlem
Jag tycker att designen är helt reko.. Tycker dock att man skulle bytt plats på det röda och det svarta, då hade det varit mycket mer stilrent. Ser så jävla "flashigt" ut nu. Tycker dock inte om dem då de smakar annorlunda jämfört med de vanliga. Tack och lov för att de fortfarande säljer vanliga mjuk och hårdpack

Ot: nån som har tänkt på att JS utan filter smakar annorlunda jämfört om man tar JS med filter och tar bort filtret??
Citera
2007-09-05, 20:39
Medlem
Arkomanns avatar
Jag gillade inte slideboxen och är glad, att de gamla vanliga paketen är tillbaka. Med slideboxen var man tvungen att slita bort den skyddande folien för att kunna trycka tillbaka skiten igen, och det kändes inget vidare. Den är ju där av en anledning. (Ingen omskärelse av mina ciggpaket, tack. )

Dessutom var designen ful. De skulle ha gjort den litet fyrkantigare, som den är på de svartröda paketen, för där smälter varningstexterna in snyggare.
Citera
2007-11-21, 21:58
Medlem
ljung_s avatar
granna som fasen! hoppas de fortätter med dem, den lilla messages som finns på släden med är finfin.
Citera
2007-11-22, 12:03
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag ser inget fel med denna slidebox, men inget nödvändigt heller.
Citera
2011-11-21, 23:28
Medlem
MikieBs avatar
John Silver limited edition slide-box

Nu är limited edition slide-box tillbaka!

Här har ni en fräsch bild jag tog med en kass kamera:
http://imageupload.org/?d=49016DE21
Senast redigerad av MikieB 2011-11-21 kl. 23:45. Anledning: bildlänk
Citera
2011-11-22, 01:26
Medlem
jenspederhansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikieB
Nu är limited edition slide-box tillbaka!

Här har ni en fräsch bild jag tog med en kass kamera:
http://imageupload.org/?d=49016DE21

Var hittade du dem? sa du bara att du skulle ha vanliga john silver eller det är en special edition som är tillfällig?

har då aldrig stött på dessa trots att jag bara röker js men designen var ju riktigt snygg!
samma pris och antal i dessa?

mvh
Citera
2011-11-22, 02:20
Medlem
abbe101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenspederhansen
Var hittade du dem? sa du bara att du skulle ha vanliga john silver eller det är en special edition som är tillfällig?

har då aldrig stött på dessa trots att jag bara röker js men designen var ju riktigt snygg!
samma pris och antal i dessa?

mvh
Det är bara att be om John Silver så får du den typen av ask förutsatt att butiken ifråga har dem nya.
De fanns förra året vid den här tiden med försvann runt jul har jag för mig.
Citera
2011-11-22, 21:31
Medlem
MikieBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe101
Det är bara att be om John Silver så får du den typen av ask förutsatt att butiken ifråga har dem nya.
De fanns förra året vid den här tiden med försvann runt jul har jag för mig.

Erbjudandet gäller för tillfället November 2011! Antar att de säljs tills de tar slut...

Ica har dem och det är istället för de vanliga hård-packen, soft-packen är kvar som vanligt, men det är bara att leta.

Själv köpte jag dem i den lokala turk-tobak-affären, billigare och gött att stötta de mindre företagen!
Citera
2011-11-27, 14:38
Medlem
jenspederhansens avatar
Tackar MikieB!
hittade en ask på den lokala kiosken efter många om och men gillar den skarpt! riktigt fränt med en slide-öppning som en variation från de vanliga paketen. Var får man reda på info om nya special editions/paket från tobaksbolagen? någon som vet? är ju nästan läge att börja samla dessa exklusiva paket
Citera
2011-11-27, 14:48
Medlem
TheMPGs avatar
Nacdelen är ju att man inte har koll på på hur mycket som är kvar i paketet då "öppningen" är liten, sen kan det hända att man öppnar paketet uppochner, ni kan ju lista ut vad som händer då :P
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in