2007-07-21, 21:12
Medlem
Snyltarens avatar
Kika på den dokumentären och säg sedan vad ni tycker. Ni kan hitta den på Torrent Leech bland annat

Handlar om människor som tar "medical marijuana"

Jag tyckte det var jävligt intressant att se gamla tanter och gubbar röka 10 jointar om dagen Jävligt komiskt när en tant ska röka på för första gången och beskriver känslan.

Edit: Ska se om jag kan lägga upp den på en FTP också om en stund
Citera
2007-07-21, 21:42
Medlem
pompomlitos avatar
nice!

den vill jag lätt se! finns den inte på några andra ställen att loada ifrån?!
Citera
2007-07-21, 21:43
Medlem
Snyltarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
den vill jag lätt se! finns den inte på några andra ställen att loada ifrån?!

Ja den är värd att se faktiskt

Nja jag vettefan.. Kolla på massa torrentsidor vettja? Alltså som sagt jag kan lägga på en FTP, men nu vet jag inte om man får göra det. Kan någon svara på det?
Citera
2007-07-21, 22:05
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyltaren
Ja den är värd att se faktiskt

Nja jag vettefan.. Kolla på massa torrentsidor vettja? Alltså som sagt jag kan lägga på en FTP, men nu vet jag inte om man får göra det. Kan någon svara på det?

Får man röka cannabis, får man gå mot röd gubbe etc etc
Citera
2007-07-22, 01:00
Medlem
smörfmörvels avatar
tyckte DEA rambon var en tuff knutte, fick en will ferrel känsla över hela hans sätt att vara på något sätt

Var väl inte så mycket nytt i denna dokumentär, mycket folk som även var med i bull shit avsnittet om war against drugs.
Citera
2007-07-22, 01:17
Medlem
OmgHaxxs avatar
ska ses, laddar hem den imorron.
Citera
2007-07-22, 10:27
Medlem
Banditleifs avatar
lust o länka från sajten där du drog ner den?
Citera
2007-07-22, 11:37
Medlem
OmgHaxxs avatar
laddar härifrån http://www.torrentbox.com/torrent_details?id=119233
yay! 8kb/s
Citera
2007-07-22, 11:46
Medlem
vad jag vet så är det gröna dem röker rätt så kass %thc i.. väldigt mycket sämre än det gröna man röker annars.. rätta mig gärna om jag har fel.

det jag röker har 10-15%, whitewidow har 13% som bäst om jag minns rätt "så ni har nått o jämföra med"
Citera
2007-07-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suq
vad jag vet så är det gröna dem röker rätt så kass %thc i.. väldigt mycket sämre än det gröna man röker annars.. rätta mig gärna om jag har fel.

det jag röker har 10-15%, whitewidow har 13% som bäst om jag minns rätt "så ni har nått o jämföra med"

Aaa, sen har vi mitt röka, 50%. fett ös
Citera
2007-07-22, 12:12
Medlem
Snyltarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smörfmörvel
tyckte DEA rambon var en tuff knutte, fick en will ferrel känsla över hela hans sätt att vara på något sätt

Var väl inte så mycket nytt i denna dokumentär, mycket folk som även var med i bull shit avsnittet om war against drugs.

Tyckte han var oerhört gay.. Började skryta om sin syn och försökte vara allmänt macho, som när han tog en stor tugga av en tomat han hittade i en väska som låg vid majaodligen och försökte se cool ut.. Och skägget.. fyfan vad fult
Citera
2007-07-22, 12:17
Medlem
spikars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suq

Mm, men crossbreeds och powerplants kan väl nå över de där gränserna relativt lätt?

Gubbarna på budmail.biz säljer ju det mytomspunna 'Budder', som ska ha en ungefärlig THC halt på 99,7 %.

OnT: Jag tror definitivt att dom har mycket bättre röka än vad som finns tillgängligt för de flesta svenskar på gatan. Vi bor ju liksom ett antal klimatzoner från källan. Holland, Danmark och hemodlare är de som får våra grafer att stiga en aning här uppe dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in