togs emot som växel på en öl beställd på kville bar & restaurang dan innan valborg i år.
Jag vill ha hjälp att id:a eftersom jag inte lyckats lista ut vem det är som har märkt den. Sorry för den dåliga bilden, men lyckades inte fixa bättre.
Den är iaf märkt med agitator nu och ska ut i handeln igen imorgon.
togs emot som växel på en öl beställd på kville bar & restaurang dan innan valborg i år.
Jag vill ha hjälp att id:a eftersom jag inte lyckats lista ut vem det är som har märkt den. Sorry för den dåliga bilden, men lyckades inte fixa bättre.
det var förresten göteborg som var staden den hittades i.
Du taggar den väl igen och släpper sedeln fri ännu en gång...
//Brute
ofc, känns lite som att jag kör den tillbaka till ruta 1. använde den med all trolighet i täby och plopp har den vandrat enda till söder. sen drar jag den tillbaka till täby.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!