Glöm sedan inte att märka sedeln med ditt eget nick och skicka den ut i ruljansen igen.
Se till att PM:a honom också! Han ber ju uttryckligen om det i inlägget du länkar till. Måhända har han inte tid/möjlighet att följa trådarna om detta projekt så regelbundet...
Jag jobbar i en ICA-butik i stockholm och fick i dag en sedel av en äldre man som var FBmärkt. Dock kommer jag inte ihåg nicket och var tvungen att köra in sedeln i våran CashGuard-maskin. Men något som slutade på siffran sju eller åtta, tror jag. Känner någon sig träffad kan ni ju skriva här eller/och langa ett PM
20kr sedel Märkt med "FB - VÄLKOMMEN", fick tillbaka den i växel efter att ha inhandlat en Gyros baguett på Statoil i Mantorp (Vid sidan av E4:n)... Samma statoil som jag fick en 50kr sedel med samma märkning. Har även en vän som har en 100kr sedel märkt med "FB - VÄLKOMMEN" från samma Statoil. Ska försöka lägga beslag på denna sedel..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!