Enligt mig en riktigt skön låt, men tyvärr, spårar ut ordentligt de sista två minutrarna. Känns definitivt som att Axl Rose bara lade till det för att han ville ha en mängd långa låtar. Karln lider av lite storhetsvansinne
Enligt mig en riktigt skön låt, men tyvärr, spårar ut ordentligt de sista två minutrarna. Känns definitivt som att Axl Rose bara lade till det för att han ville ha en mängd långa låtar. Karln lider av lite storhetsvansinne
Håller med. Känns lite tjatigt med de där Let Me Here Ya Now-inpassen. Gitarrspelet är det emellertid inget som helst fel på.
Halvt OT
Trådens läsvärde höjs en aning om man länkar till ett Youtubeklipp eller liknande istället för inlägg med bara Artist - Titel enligt min mening.
Tråden har nyligen fått något av ett återuppvaknande och temat för Topic är ganska trevligt.
Senast redigerad av epost72 2009-11-07 kl. 11:19.
epost gjorde mig uppmärksam på tråden och påpekade att värdet i den höjts betydligt om folk länkade till ett youtube-klipp eller liknande, något jag måste hålla med om.
Så går det att hitta så länka gärna!
/Mod
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!