Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-18, 22:23
Medlem
Juristens avatar
Jag vet att det sägs att efedrin inte bör kombineras med SSRI-er eller psykofarmaka överhuvudtaget, men jag har för vana att ta allt med en nypa salt och mer lita till andra människors faktiska erfarenheter.

Styrketränar regelbundet, är mycket stark och voluminös men vill bli av med en hel del överflödsfett som har hopat sig under årens lopp.
Äter som sagt SSRI (paroxetin/paxil/seroxat) och funderar kring efedrin (i kombination med styrketräning och viss konditionsträning).

Någon som har erfarenheter av att blanda SSRI-er med efedrin, goda eller dåliga?
Citera
2007-07-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen
Jag vet att det sägs att efedrin inte bör kombineras med SSRI-er eller psykofarmaka överhuvudtaget, men jag har för vana att ta allt med en nypa salt och mer lita till andra människors faktiska erfarenheter.

Styrketränar regelbundet, är mycket stark och voluminös men vill bli av med en hel del överflödsfett som har hopat sig under årens lopp.
Äter som sagt SSRI (paroxetin/paxil/seroxat) och funderar kring efedrin (i kombination med styrketräning och viss konditionsträning).

Någon som har erfarenheter av att blanda SSRI-er med efedrin, goda eller dåliga?

Körde ett tjackrace och har kompisar som gjort det en massa gånger utan problem, så efedrin ska nog inte vara någon fara om inte affe har nån ivärkan.

Glömde skriva att de är cipramil jag käkar, polarn får effexor.
Citera
2007-07-19, 00:04
Bannlyst
Jag blandade efexor och ephedra för en massa år sedan. Funkade bra på mig. Vet inte om man reagerar olika..
Citera
2007-07-19, 00:19
Medlem
Juristens avatar
Tack gott folk, uppskattar era svar.
Citera
2007-07-19, 19:44
Medlem
Sharpnails avatar
jag äter efedrin och/eller ephedra dagligen och jag äter ssri, har inte märkt av någonting anorlunda
Citera
2007-07-19, 23:12
Medlem
KisseMjaos avatar
ja det funkar solklart, jag har gjort det med
Citera
2007-07-19, 23:13
Medlem
smalls avatar
Jag har också käkat efedrin och SSRI utan problem.
Citera
2007-07-19, 23:59
Bannlyst
MEN! Kom på en sak... när jag va hos husläkaren och ville käka zyban för att sluta röka så fick jag välja - antingen zybanen eller effexorn för jag fick absolut inte blanda dom två!! Det kan vara livsfarligt (men kan väl också antagligen gå bra för vissa) och det ville inte hon ta på sig.. bara en notis!
Citera
2007-12-04, 15:44
Medlem
Ti-82 STATSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
MEN! Kom på en sak... när jag va hos husläkaren och ville käka zyban för att sluta röka så fick jag välja - antingen zybanen eller effexorn för jag fick absolut inte blanda dom två!! Det kan vara livsfarligt (men kan väl också antagligen gå bra för vissa) och det ville inte hon ta på sig.. bara en notis!

din husläkare är nog utvecklingsstörd.
Citera
2007-12-04, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ti-82 STATS
din husläkare är nog utvecklingsstörd.

HAHAHAHAA! Ok! Men varför bumpa en sån här gammal tråd bara för att säga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in