2007-07-18, 15:04
Medlem
Substans: Subutex, amfetamin, gbl och imovane

Dos: 1-2 mg Sub, 0,5g amfetamin, 15mg imovane, okänd mängd gbl.

Ålder:20 Kön:Man Vikt:94

Tid: ca 12 timmar

Tjena tjo, tänkte berätta om en klockren fredag, började dagen med lite gobbe skulle diska o skit så pallade inte nykter. Small på rätt fint lite halvskön i kroppen så städade jag upp all skit sen festen dagen innan.

Sen bar det iaf av till en polare sänkte nårra bärs och sniffade upp ett mg subutex. Slog rikigt jävla bra ihop med gobben blev sådär segt sänkt men ändå social. Klockan var väl här runt 12 så vi tänkte att vi var tvugna att dra i oss lite speed stack upp till en polare där vi fick en varsin lina.

Efter detta var det ett jävla drag, vi låg 3 pers ut på gräset i solen med en varsin bira och bara njöt av subrusen, och snackade massa skit.

Efter ett tag kom det en annan kille som hade med sig lite nålar så det bor hem till den första kompisen igen. Efter att förberätt lite så tryckte jag en 0,4a tog cirka 3 sekunder sen kom det som ett knynävslag rätt i ansiktet riktigt sjuk. Första gången jag satte en panna låg i sängen i 40 minuter o bara njöt det var liksom en orgasmliknande känsla som drog sakta över kroppen helt jävla sjukt skönt. När denna känsla släppt satte jag en 0,1a inte med riktigt samma resultat men blev speedad som fan efter en stund iaf

Efter några timma med allmänt djupa diskussioner och sentimentala stunder så var de dags att slagga iaf, slängde i mig 15mg imovane och en hel del gbl. Gick och la mig och noddade som aldrig förr.

Sjukt verkliga drömmar, gick upp och kirrade frukost käkade och allting, sen när jag skulle öppna dörren så vaknade jag. Sånna drömmar var de hela tiden rätt soft faktiskt jobbigt att man skulle behöva göra om de dock

Gillar subutex skarpt, sen det här med att ta tjack IV vet ju alla som gjort de hur det är Det är najs helt enkelt.

Ha de bra
Citera
2007-07-18, 15:09
Medlem
nagarutus avatar
Ingen bra tripprapport alls,

Först och främst så har du inte beskrivit rusen något speciellt, inga speciella händelser som gör dagen intressant.. Jag kan till och med korta ner din historia och få med allt viktigt på en mening..

"Vi knarkade lite här och var på olika substanser, sedan sov jag gott.."

Så till nästa gång, en sån liten sak som att beskriva miljöer kan förgylla de flesta rapporterna, men det krävs trots allt att man antingen beskriver en intressant situation, eller som tripprapporter var menat att man beskriver ruset/rusen och ger en subjektiv/objektiv åsikt om dem.

1/5
Citera
2007-07-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagarutu
Ingen bra tripprapport alls,

Först och främst så har du inte beskrivit rusen något speciellt, inga speciella händelser som gör dagen intressant.. Jag kan till och med korta ner din historia och få med allt viktigt på en mening..

"Vi knarkade lite här och var på olika substanser, sedan sov jag gott.."

Så till nästa gång, en sån liten sak som att beskriva miljöer kan förgylla de flesta rapporterna, men det krävs trots allt att man antingen beskriver en intressant situation, eller som tripprapporter var menat att man beskriver ruset/rusen och ger en subjektiv/objektiv åsikt om dem.

1/5

Okej aldrig skrivit någon innan så kan ta lite tid till nästa :/ sry
Citera
2007-07-18, 17:58
Medlem
nagarutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanjocke
Okej aldrig skrivit någon innan så kan ta lite tid till nästa :/ sry

ja nån stans måste man ju börja, ber om ursäkt om jag lät lite barsk innan :evilgrin39

Men lycka till med fortsättningen iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in