2007-07-29, 19:02
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutt
Jo, men så är det väl å andra sidan i alla de stora ligorna.

England: Man Utd, Chelsea
Italien: Inter, Milan
Spanien: Real Madrid, Barcelona, Valencia
Tyskland: Bayern München, Werder Bremen, Stuttgart
Frankrike: Lyon

Känns ju orealistiskt med några andra vinnare i de ligorna 07/08.

Det har du helt rätt i, det är mer eller mindre alltid samma gäng som kan vinna runt om i Europa. Trist men så är det.
Citera
2007-07-29, 22:19
Medlem
weirdwolfs avatar
För närvarande tycker jag Sevilla känns starkare än Valencia. Det ser ut som att dom får behålla hela sitt framgångsrika lag från förra säsongen med Dani Alves, Kanoute, Jesus Navas och Puerta i spetsen. Jag tror heller inte att dom är ett "one hit wonder" i och med två raka uefa cup-titlar och en spansk cup-titel som resultat under dom två senaste säsongerna.

Såg för övrigt Barcelonas försäsongs-match mot skotska Hearts. Helvete vad bra Bojan Krkic kommer att bli! Fyller 17 senare i år men var ändå en av planens bästa vilket inte är illa när det finns spelare som Henry, Eto'o och Ronaldinho att jämföra med. Han påminner en hel del om Messi i sin spelstil.
Citera
2007-07-29, 22:39
Medlem
Zog Ruless avatar
Hur kunde jag missa Sevilla som kandidat till titeln? Håller med om att de är starkare kandidat än Valencia, ska bli kul att se hur de kommer spela i år.
Citera
2007-07-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Hur kunde jag missa Sevilla som kandidat till titeln? Håller med om att de är starkare kandidat än Valencia, ska bli kul att se hur de kommer spela i år.

Håller med där med, tror faktiskt inte att Valenica kommer göra så mycket väsen av sig iår, Real Zaragoza tror jag slutar före dom i ligan.
Citera
2007-07-31, 14:02
Medlem
traxinators avatar
Undrar hur det kommer gå för Henok Goitom i år
Citera
2007-07-31, 23:24
Medlem
petsetss avatar
Hur kan ni glömma Athletico Madrid?! Självklart kommer Sevilla vara med och slåss om titeln men jag tror att Athletico kommer snäppet före Sevilla, Dem har gjort fantastiska nyförvärv denna säsongen. Dem kommer inte att sakna Torres när Forlan kommer igång.
Citera
2007-08-01, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petsets
Hur kan ni glömma Athletico Madrid?! Självklart kommer Sevilla vara med och slåss om titeln men jag tror att Athletico kommer snäppet före Sevilla, Dem har gjort fantastiska nyförvärv denna säsongen. Dem kommer inte att sakna Torres när Forlan kommer igång.

Atlético har på pappret en av de bredaste och bästa trupperna i spanien, förmodligen den tredje, om inte andra. Men som vanligt kommer spelet inte att stämma fullt ut osv, och sen hur aguirre ska få ihop ett mittfält som funkar och får spela mycket ihop vet jag bara inte när han har 10 mittfältare som alla håller la liga klass.
Citera
2007-08-01, 19:29
Medlem
Helle031s avatar
Inget stoppar oss i år!
Världens bästa anfall sedan innan, nu även Henry.
Citera
2007-08-02, 10:59
Medlem
P.Gs avatar
Efter att ha varit incommunicado i en månad kommer man hem och upptäcker att Atletico har förlorat Torres och hittat en ännu mer nyckfull anfallare, Forlan, som ersättare.
Citera
2007-08-04, 18:52
Medlem
Vagabondens avatar
Real Madrid spelade träningsmatch borta mot Lokomotiv Moskva; 2-5 till marängerna.

Alla mål:
http://www.rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=22343
Citera
2007-08-04, 19:50
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Real Madrid spelade träningsmatch borta mot Lokomotiv Moskva; 2-5 till marängerna.

Alla mål:
http://www.rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=22343
Gracias
Citera
2007-08-07, 11:53
Medlem
Lasse Nilsson till Betis om man får tro AB, skoj med en svensk till i la liga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in