2007-09-23, 00:01
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Det skulle vara straff där.

Var väl ganska uppenbart att jag var ironisk? det var ju en ganska solklar straff, även om jag själv hellre sett att domaren hade missat det
Citera
2007-09-23, 00:06
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Var väl ganska uppenbart att jag var ironisk? det var ju en ganska solklar straff, även om jag själv hellre sett att domaren hade missat det
Man vet aldrig med Real-supportrar.
Nu när Messi spelar grymt så kommer la snart snacket om att "Barca är ingenting utan Messi".
Precis som det har varit med Ronaldinho.
Citera
2007-09-23, 00:15
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Man vet aldrig med Real-supportrar.
Nu när Messi spelar grymt så kommer la snart snacket om att "Barca är ingenting utan Messi".
Precis som det har varit med Ronaldinho.

Ja, det är väl inget snack om att barca inte är nått utan Messi? Nä, skämt åsido så är jag opartisk nog att veta att en man gör inget lag.
Citera
2007-09-23, 00:29
Medlem
Härlig vinst för Barca som helt äger matchen, inte något nyförvärv som gör bort sig, snarare tvärt om. Milito, Yaya och Abidal, där har ni årets förstärkning, kanske i hela Europa. Imorgon åker Marängerna på sin första förlust.
Citera
2007-09-23, 00:30
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Imorgon åker Marängerna på sin första förlust.

Knappast hörru
Citera
2007-09-23, 13:27
Medlem
Jag skulle knappast bli förvånad om det blir just aguirre blir den tränare som får gå först, men ersättaren blir väl troligen inte JM. Bara aguirre får gå så ,,,

En liten lagerbäck-typ den där aguirre, kör på maniche och raul garcia stenhårt match efter match trots att de aldrig presterar och trots att han har spelare som luis garcia, cleber santana och reyes på bänken. Och då är ändå Jurado och Motta skadade (skräll att motta är skadad).

Fotbollsfest idag iallafall, en match från vardera liga

Roma-Juventus, United-chelsea och sen atletico- racing!
Citera
2007-09-23, 13:39
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Roma-Juventus, United-chelsea och sen atletico- racing!

Och den viktigaste av dem alla, Valladolid - Real Madrid
Citera
2007-09-23, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Och den viktigaste av dem alla, Valladolid - Real Madrid

Haha, sista matchen får vara utbytbar säger vi, välj med hjärtat!

Någon som vet hur det går med förhandlingarna med tv4 sport? kommer boxer få den kanalen någon gång eller? Meningen med den kanalen var ju att öka tillgängligheten eftersom det inte var så många som kunde ha sportexpressen. Men nu verkar det fan vara mindre som kan ha tv4 sport än expressen kanalen.
Citera
2007-09-23, 20:44
Medlem
och tv-avtalet som skulle vara klart var tydligen inte det och man missar en fotbollsfest när atlético i nuläget leder med 3-0...
Citera
2007-09-23, 21:48
Medlem
Villons avatar
Valladolid bjuder på mycket trevlig fotboll. Om alla fotbollsmatcher var såhär skulle jag tillbringa hela dagarna framför teven.
Citera
2007-09-23, 21:52
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Valladolid bjuder på mycket trevlig fotboll. Om alla fotbollsmatcher var såhär skulle jag tillbringa hela dagarna framför teven.

La Liga är överlägsen PL och Serie A när det kommer till underhållning, inget snack. Riktigt bra match!

Jag förväntar mig dock att Ruud nätar två gånger i andra halvlek och tar ner brögänget på jorden!

Sjukt, nu bytte dom domare, kan det vara pga av dålig insats? Två missade straffar...
Citera
2007-09-23, 22:27
Medlem
Treehorns avatar
Sjukt jävla snyggt mål av Valladolid!!! Real kan inte vara nöjda med det här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in