Citat:
Ursprungligen postat av
dokumentformat
Hur hennes liv slutade skriver du.
Menar du att hon inte längre är i livet eller missförstår jag?
Hon lever och bor i samma ort som hon bott senaste 10 åren minst, vad jag vet. Menade att hon är nästan 50 år i dag och hennes peak time har passerat för länge sedan. Det är inte jätte sannolikt att hon helt plötsligt kommer göra en yrkeskarriär vid den här åldern. Inte heller bli fru till en rik oljeshejk eller kändis osv - vilket hon i allra högsta grad hade potential utseendemässigt till under hennes yngre år.
Det jag menade med "slutade" med tanke på hur hon levt väldigt många år med sexförsäljning osv och jag tror nästan alla som kände henne under hennes yngre dagar hade killgissat på en annan "utgång" om man skriver så. När hon var yngre så var nästan alla tjejer svartsjuka på henne och hon hamnade väldigt ofta i bråk på krogen med andra tjejer och det slutade nästan alltid med att hon fick stryk.
Men hennes liv "slutade" som det gjorde och självklart har hon ett eget ansvar för det. Hon var ganska behjälplig till att en del personer runt om henne började utnyttja henne tex genom att hon frivilligt valde att umgås med fel umgänge osv.
REDIGERING; Okej, såg nu att hon flyttat till en ny ort i samma län för något år sedan. Där ser man.