2025-03-13, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tack! Den kvinnan är underbar i Sängen. Jag sökte på hennes nya namn för ett halvår sedan och då bodde hon med en mycket äldre man! Men då har hon flyttat tillbaka till hennes gamla lägenhet.

Håller med om att hon var bra. Lite dyr men bra.
Hade ingen koll på att hon hade flyttat. Kanske bara har namnet kvar på gamla lägenheten.
Pröva numret på rs, vad är det värsta som kan hända?😉
Citera
2025-03-13, 08:55
Medlem
Någon info om SexyElla eller Lina_Örebro ?
Citera
2025-03-13, 12:18
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bboyan
Håller med om att hon var bra. Lite dyr men bra.
Hade ingen koll på att hon hade flyttat. Kanske bara har namnet kvar på gamla lägenheten.
Pröva numret på rs, vad är det värsta som kan hända?😉
Det har du rätt i. En mycket bra ide.
Citera
2025-03-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagdish
Någon info om SexyElla eller Lina_Örebro ?

Mailat lite med Lina men rann ut i sanden. Försökt ringa men inget svar. Mobilen på åtminstone.
Skrev i mail att hon ses begränsat
Citera
2025-03-23, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejhej78
Någon som har koll på vart den galet läckra Sexyella tog vägen??

Jag har inte träffat henne för sexköp själv men jag känner till henne på ett personligt plan men var många år sedan vi senast pratade. Hon är väldigt många år äldre än mig själv och vi lärde känna varandra när hon var mycket yngre och var alltid ganska öppen med hennes "jobb" på ett personligt plan med mig. Ganska förvånad att läsa att hon fortfarande är aktiv eftersom hon är nästan 50 år idag.

Vad kan man säga mer än att hon är en väldigt tragisk livshistoria och hur hennes liv slutade. Hon var en riktig SUPERPUMA när hon var yngre vars liv hade kunnat slutat på ett mycket bättre vis. Smaken är som baken men jag tycker att hon förstörde sitt supervackra utseende med för tok för många plastikoperationer och bröstförstoringar som hon gjorde i senare delen av hennes liv. Antar hon precis som många tjejer i ålderns höst ville försöka förbli ung till utseendet helt enkelt.
Senast redigerad av CoinC 2025-03-23 kl. 16:32.
Citera
2025-04-06, 07:59
Medlem
Hur hennes liv slutade skriver du.
Menar du att hon inte längre är i livet eller missförstår jag?
Citera
2025-04-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokumentformat
Hur hennes liv slutade skriver du.
Menar du att hon inte längre är i livet eller missförstår jag?

Hon lever och bor i samma ort som hon bott senaste 10 åren minst, vad jag vet. Menade att hon är nästan 50 år i dag och hennes peak time har passerat för länge sedan. Det är inte jätte sannolikt att hon helt plötsligt kommer göra en yrkeskarriär vid den här åldern. Inte heller bli fru till en rik oljeshejk eller kändis osv - vilket hon i allra högsta grad hade potential utseendemässigt till under hennes yngre år.

Det jag menade med "slutade" med tanke på hur hon levt väldigt många år med sexförsäljning osv och jag tror nästan alla som kände henne under hennes yngre dagar hade killgissat på en annan "utgång" om man skriver så. När hon var yngre så var nästan alla tjejer svartsjuka på henne och hon hamnade väldigt ofta i bråk på krogen med andra tjejer och det slutade nästan alltid med att hon fick stryk.

Men hennes liv "slutade" som det gjorde och självklart har hon ett eget ansvar för det. Hon var ganska behjälplig till att en del personer runt om henne började utnyttja henne tex genom att hon frivilligt valde att umgås med fel umgänge osv.

REDIGERING; Okej, såg nu att hon flyttat till en ny ort i samma län för något år sedan. Där ser man.
Senast redigerad av CoinC 2025-04-06 kl. 21:04.
Citera
2025-04-09, 21:17
Medlem
Okej tack för svar då förstår jag. Du behöver inte svara något mera runt henne. Inget mer utlämnande eller mer informativt utan tycker att tjejerna ska få förbli så anonyma och diskreta som möjligt.
Skönt höra hon är vid liv. Tack.
Citera
2025-04-12, 10:36
Medlem
Måste säga att det låter helt osannolikt att Sexyella skulle va 50… ”Pratar” vi verkligen om samma person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in