Flashback bygger pepparkakshus!
2004-12-02, 10:03
Medlem
Pillans avatar
ja det finns Anna Emmy Linda mia o några till..
Citera
2004-12-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Jag vill minnas en film som florerade runt på DC för en tid sedan som innehöll en ganska fet tjej som gjorde lite ditt och datt. I slutet av den ca 3 minuter långa filmen kom ett telefonnummer upp som så att säga gjorde reklam för tjejen. Någon som mminns detta?

någon som sett snutten och vet var den kan finnas och under vilket namn?
Citera
2005-04-28, 18:09
Bannlyst
Här är några Örebrotjejer

http://www.sihteeriopisto.net/oppilaat_nayta_k.php?lang_so=swe&land=SWE&city=Öre bro
Citera
2005-04-30, 00:49
Bannlyst
Damn! Anna hade jag inte knullat även om hon betalde mig typ 1700 i timmen eller vafan det nu kostar
Citera
2005-05-06, 19:15
Medlem
Citat:
Jag vill minnas en film som florerade runt på DC för en tid sedan som innehöll en ganska fet tjej som gjorde lite ditt och datt. I slutet av den ca 3 minuter långa filmen kom ett telefonnummer upp som så att säga gjorde reklam för tjejen. Någon som mminns detta?

har oxå hört talas om den snutten, men tydligen ingen som vet var den finns eller heter? en gång på dc..alltid på dc! :-)
Citera
2005-05-19, 15:53
Medlem
Ukklenitrats avatar
http://members.chello.se/mr.celepli/erotik.htm ... här finns lite länkar
Citera
2005-05-19, 16:06
Bannlyst
Åh för helskotta!!! Dom där två ryska tjejerna som hänger vid tågstationen också. Riktigt läckra tjejer i 18-20 års åldern.
Citera
2005-05-19, 21:25
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Åh för helskotta!!! Dom där två ryska tjejerna som hänger vid tågstationen också. Riktigt läckra tjejer i 18-20 års åldern.
I Örebro?? Det var värst, har jag aldrig hört talas om. Jag vill höra mer, det är ju trots allt min hemstad vi talar om!

/perris
Citera
2005-05-19, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
I Örebro?? Det var värst, har jag aldrig hört talas om. Jag vill höra mer, det är ju trots allt min hemstad vi talar om!

/perris
Nu var det ett tag sedan jag var där, men runt tågstationen cirkulerade två unga damer som såg riktigt hotta ut och en kväll började jag och en kollega att snacka med dem på väg till hotellet (Contan), det visade sig att dom var ryskor och var ute efter att "ha lite kul", men ville ha betalt för att underhålla oss. Vi avböjde men man var något sugen för dom var assnygga!!
Citera
2005-05-19, 21:49
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Nu var det ett tag sedan jag var där, men runt tågstationen cirkulerade två unga damer som såg riktigt hotta ut och en kväll började jag och en kollega att snacka med dem på väg till hotellet (Contan), det visade sig att dom var ryskor och var ute efter att "ha lite kul", men ville ha betalt för att underhålla oss. Vi avböjde men man var något sugen för dom var assnygga!!
Det var värst, fast kanske inte så förvånande ändå, det brukar ju driva runt allt möjligt folk och fä runt en station. Det finns nog kunder så det räcker och blir över i den här stan.

Någon som förresten hört talas om att det på sjuttiotalet fanns en bordell inhyst i ett numera rivet hus på Hamnplan? Har ett svagt minne att jag läst om det hela i nån gammal Aktuell-Rapport från -81, eller så.

/perris
Citera
2005-10-16, 14:23
Medlem
prostituerade i Örebro.

undrar om någon vet någon tjej i örebro som säljer sex.
jag syftar inte på Linda, Emmy, och Anna.
det måste ju finnas fler.
svara gärna om någon vet. eller har lite tips.

obs: dom behöver inte bo i örebro, runtom går lika bra.
kumla, karlskoga, arboga, e-tuna, hallsberg, m.m
Citera
2005-10-16, 17:05
Medlem
Pheliaz00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpodig
undrar om någon vet någon tjej i örebro som säljer sex.
jag syftar inte på Linda, Emmy, och Anna.
det måste ju finnas fler.
svara gärna om någon vet. eller har lite tips.

obs: dom behöver inte bo i örebro, runtom går lika bra.
kumla, karlskoga, arboga, e-tuna, hallsberg, m.m

hehe, det finns en på NORR i örebro, hur man kommer i kontakt med henne vet jag dessvärre inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in