2007-07-16, 16:32
Medlem
koprofagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinisten
Ja det är precis det jag menar, jag vill ha en len rakad liten mus ingen hårig sak. "Vad vill ni att eran flickvän ska göra MINDRE?".. Jo låta rakhyveln ligga på hyllan mindre och börja använda den mer.

självklart så dumt av mig
Citera
2007-07-16, 16:36
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koprofagen
självklart så dumt av mig
Jo men det ser man ju redan på avataren att det skulle komma något dumt från din käft.
Citera
2007-07-16, 16:45
Medlem
tapirs avatar
Jag talar nog för de flesta som älskar sin flickvän när jag säger: "Sluta säga att hon är ful/fet/skabbig"
Citera
2007-07-16, 17:12
Medlem
Howlin Albins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Jag talar nog för de flesta som älskar sin flickvän när jag säger: "Sluta säga att hon är ful/fet/skabbig"

Precis! Blir vansinnigt jobbigt att hela tiden höra "jag är tjock, jag är ful, mina ben är för långa, mina ben är för korta, jag har ful mun, jag har konstiga kinder, min rygg är ful, jag är dum, jag är korkad, jag är kort osv osv"

Herregud! Sånt vill man ju liksom inte höra! Jag menar, knappast att man är tillsammans med nån bara för att dom är så fula och tjocka... egoistiskt är vad det är... Man är ju liksom skapt som man är skapt, är man inte nöjd får man försöka ändra på det men sitt inte och klaga hela tiden!

Vidare skulle jag gärna vilja att min flickvän också slutade fråga "varför?" varje gång jag till exempel säger att hon är snygg eller liknande.
Citera
2007-07-16, 18:13
Medlem
seb-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howlin Albin
Vidare skulle jag gärna vilja att min flickvän också slutade fråga "varför?" varje gång jag till exempel säger att hon är snygg eller liknande.

Hur gammal är din flickvän egentligen? Det där är inget beteende man förväntar sig från en vuxen.

För övrigt, jag har ingen flickvän för tillfället, men det jag tyckte var irriterande med mitt ex, var att hon skrattade jäkligt högt (t.o.m. på offentliga platser )
Citera
2007-07-16, 18:15
Medlem
Howlin Albins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seb-
Hur gammal är din flickvän egentligen? Det där är inget beteende man förväntar sig från en vuxen.

Haha, du behöver inte oroa dig hon gör det egentligen mest för att hon vet att jag stör mig på det...

Jävlas är något hon är bra på. Men hon får igen!
Citera
2007-07-16, 21:01
Medlem
Gå runt naken. Det blir liksom mindre spännande.
Citera
2007-07-16, 21:26
Medlem
Mahhbechhs avatar
Ha huvudvärk och gråta!!

Hon gråter över allt! Hon hörde på "Tomas Ledin - En del av mitt Hjärta" här om dagen och började störtgrina. Jag förstod ingenting...
Citera
2007-07-16, 23:42
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh
Hon hörde på "Tomas Ledin - En del av mitt Hjärta" här om dagen och började störtgrina. Jag förstod ingenting...

Hon kanske tyckte den var så dålig...
Citera
2007-07-17, 00:09
Medlem
Av att döma av denna tråden förstår jag varför killar är otrogna eller singlar...

When it comes to myself önskar jag att jag blev mindre pigg efteråt
Citera
2007-07-17, 00:11
Medlem
Mystices avatar
Jag tog faktiskt det här snacket med killen för inte så länge sedan .. tänkte att han kanske tycker att jag stönar för mkt eller något sådant, men ingen av oss hade några som helst klagomål på varandra. Vi har dock inte pratat om vad vi skulle vilja ha mer av i sängen ... blir nog ett framtida samtalsämne
Citera
2007-07-17, 09:56
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir

sinsister slutade precis med allt de där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in