2007-07-15, 23:16
Medlem
Någon som vet om det har stængts ned en Burger King restaurang i stockholm eller i pendligsavstånd till stockolm, de senaste 5 åren? Gærna en som stængts efter 2005.
Kan tænka mig att det låter som en konstig fråga men har ett vad men en væn, och vill gærna bevisa att han har fel.. =).
Citera
2007-07-15, 23:27
Medlem
PocketRockets avatar
Och din vän kommer godta ett inlägg på Flashback som bevis i frågan?
Citera
2007-07-16, 00:10
Medlem
Chattanogas avatar
Stureplan

Citat:
Ursprungligen postat av Olimaro
Någon som vet om det har stængts ned en Burger King restaurang i stockholm eller i pendligsavstånd till stockolm, de senaste 5 åren? Gærna en som stængts efter 2005.
Kan tænka mig att det låter som en konstig fråga men har ett vad men en væn, och vill gærna bevisa att han har fel.. =).

Hur länge sedan vare det Burger King på Stureplan stängde?
Borde väl vara under modern tid?
Citera
2007-07-16, 00:40
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattanoga

Ja det var några åpr sedan.
På en fredag kväll/natt om jag minns rätt. Halvsunkig hygien med hinduer som arbetare.
Sen är den väl borta helt nu.
Citera
2007-07-16, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattanoga

Innan 2005 var det iallafall..
Citera
2007-07-17, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
Innan 2005 var det iallafall..

=(.

Tack før era svar, ingen som vet någon annan? kan æven vara i førorter eller pendligsavstånd till Sthlm, typ timme eller 90min från centralen.
Citera
2007-07-17, 12:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
=(.

Tack før era svar, ingen som vet någon annan? kan æven vara i førorter eller pendligsavstånd till Sthlm, typ timme eller 90min från centralen.

90 min från Centralen? Du kommer för fan till Gävle på den tiden.. Eller varför inte Norrköping? Det har säkert stängts ner någon BK runt detta abnorma område.
Citera
2007-07-17, 12:09
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
=(.

Jag förstår inte.

Scenario ett: Du har sagt att det INTE har stångts ner någon BK senaster 5 åren. Men då blir du ledsen och letar efter ett annat?

Scenario två: Du har sagt att det har stängts ner ett senaste 5 åren, ändå blir du ledsen och letar vidare?

Vatrför inte nöja dig med Stureplans som stängde sommaren 2003-4?
Citera
2007-07-17, 13:48
Medlem
Burger King i arlandastad? Vet inte riktigt exakt när de lades ner men det var några år sedan.
Citera
2007-07-17, 18:54
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LererOOL
Burger King i arlandastad? Vet inte riktigt exakt när de lades ner men det var några år sedan.

Förra året om jag inte missminner mig. Det var nog lika bra det, personalen där var riktigt slapp och öppettiderna löjligt korta.

Jag vet inte om jag inbillat mig, men har det inte funnits en BK på Arlanda? Det är iofs mer än fem år sedan.
Citera
2007-07-17, 20:38
Medlem
hEikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Jag förstår inte.

Scenario ett: Du har sagt att det INTE har stångts ner någon BK senaster 5 åren. Men då blir du ledsen och letar efter ett annat?

Scenario två: Du har sagt att det har stängts ner ett senaste 5 åren, ändå blir du ledsen och letar vidare?

Vatrför inte nöja dig med Stureplans som stängde sommaren 2003-4?
3: Han tror att det har stängts ner ett bk i Sthlm efter 2005, men iom att 2003-2004 är innan 2005 så letar han efter ett annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in