2007-07-15, 21:58
Medlem
Tja!

Jag har ett "ganska" stort problem när det gäller min hy på kinden. Jag använder ett medel som heter Basiron och styrkan ligger väl på 5% eller något liknande. Men hur som helst har jag inte så mycket problem med finnar, kanske en-två finnar på varje kind men inget som helst ett problem längre. Utan det enda problemet jag har är att det bildas jävligt mycket röda fläckar på vardera kind att det är omöjligt att inte notera dem!! Det verkar som om det har bildats röda fläckar "som ligger under huden" och jag kan inte bli av med dem, även om jag använder Basiron för att fjälla huden (den verkar bara kunna fjälla acnén men inte de röda fläckarna).

Hur ska man gå tillväga på att bästa sätt bli av med dessa irriterande röda fläckar som finns på mina kinder?! Notera att det är inte finnar som är problemet, utan de verkar lämna röda fläckar som ungefär var lika stora som finnen innan och samtidigt omöjliga att bli av med. Ska man använda slipning, något medel? HJÄLP! (caps intended)
Citera
2007-07-15, 22:05
Medlem
marcarolos avatar
Använder också Basiron och har samma problem. Det enda jag kan säga är att jag är säker på att det är en biverkning av just Basiron. Så du ska absolut inte fortsätta med Basiron på dom röda fläckarna.
Dom går ju bort efter några månader men är väldigt irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in