2009-02-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Hon har en mörk historia bakom sig som inte förtjänas att berättas här. Ett under att hon har varit så stark att hon kommit tillbaka i rutan.

Klart den förtjänas att berättas här. Har man sagt A så får man fortsätta.
Citera
2009-02-25, 16:33
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Hon har en mörk historia bakom sig som inte förtjänas att berättas här. Ett under att hon har varit så stark att hon kommit tillbaka i rutan.

Det där låter bekant på något sätt. Kanske att jag blandar ihop det med någon annan, men handlar det inte om någon allvarlig sjukdom.
Citera
2009-02-25, 16:33
Bannlyst
Citat:

Det där var väl bland det osmartaste du kunde skriva om du nu inte vill att det skall berättas här...
Citera
2009-02-25, 17:39
Medlem
Hon var ihop med innebandyspelaren och TV-reportern Andreas Vahnberg under många år. Han är nog 15 år yngre.
Citera
2009-02-25, 17:44
Medlem
1945s avatar
Citat:

Hon har alltså knullat neger???
Citera
2009-02-25, 18:21
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1945
Hon har alltså knullat neger???

Vad får dig att tro det?
Citera
2009-02-25, 18:32
Medlem
Databasnörds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze

Vad får dig att tro det?
Citat:
Överraskningsknullad bakifrån av en neger?
Citera
2009-02-25, 18:35
Medlem
1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze

Vad får dig att tro det?

Jo eftersom hon tydligen haft något mörkt bakom sig... Då ligger ju detta närmast, negerteorin alltså...
Citera
2009-02-25, 18:45
Medlem
Yazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Kotte
Var inte det Katarina Hultling som fick smaka på Svanberg-påle?

Är det slut? Jag trodde att självgode Svanberg fortfarande körde sin prettokuk i gammelgäddan.
Citera
2009-02-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Är det slut? Jag trodde att självgode Svanberg fortfarande körde sin prettokuk i gammelgäddan.

Hultling får nog "pretto kuk", jag snackar Björck, ta i trä!
Citera
2009-02-25, 21:24
Medlem
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=60963&a=713571

Jösses, tösen fyller snart 50, het som få.....
Citera
2009-02-25, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bildgivaren
Hon var ihop med innebandyspelaren och TV-reportern Andreas Vahnberg under många år. Han är nog 15 år yngre.

Många vet jag inte man det var 3-4 år kanske ändå tillräckligt länge för att knäcka henne fullständigt. Hon har varit tvungen att gå i terapi och det var länge oklart om hon skulle orka tillbaka till rutan. Hon har länge bara jobbat halvtid och långsamt trappat upp arbetstiden.

Efter henne har han också knullat Agnes Windelhed ett tag. Vanberg är tydligen expert på att dra över sportbrudarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in