2007-07-15, 20:50
Medlem
-Q-s avatar
Sedan jag formaterade om datorn så måste jag logga in hela tiden på sidor som torrentleech.org, swebits.org och oink.cd. Varje gång jag startat om datorn så måste jag logga in på nytt. Använder Firefox. Vad ska jag leka med för inställningar och kakor och skit för att få mig att stay loggd on?
Citera
2007-07-15, 21:16
Medlem
jastors avatar
Kanske ska säga åt firefox att inte ta bort cookies efter att du stänger ner det? Jag kör inte FireFox så jag kan tyvärr inte ge dig raka besked men dom flesta browsers både ha nån sån inställning så det är bara att stänga av.
Citera
2007-07-15, 23:39
Medlem
Zawaqs avatar
Verktyg --> Inställingar... --> Sekretess (flik) --> bocka ur "Rensa alltid ut känslig data när Firefox avslutas" om den är i-bockad
Citera
2007-07-16, 06:21
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zawaq
Verktyg --> Inställingar... --> Sekretess (flik) --> bocka ur "Rensa alltid ut känslig data när Firefox avslutas" om den är i-bockad
Den är urbockad redan :/ Och tex BitMeTv (som är byggd på samma källkod som dom andra sidorna jag nämnde) är jag alltid inloggad på.
Flashback är också inloggad på alltid.
Citera
2007-07-17, 05:56
Medlem
Zawaqs avatar
Har du testat att installera om Firefox? Annars om inte det funkar vet jag tyvärr inte vad du ska göra.
Citera
2007-07-17, 18:58
Medlem
-Q-s avatar
Avinstallerade och installerade om 'Add N edit cookies'-tillägget, sen fungerade det
Citera
2007-07-19, 09:10
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Avinstallerade och installerade om 'Add N edit cookies'-tillägget, sen fungerade det
Ok, det fungerade typ en gång. Vad fan, någon som kan hjälpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in