Svara
  • 1
  • 2
2007-10-09, 08:17
Bannlyst
2/5, Änglatrumpet ska väl sitta i längre ?
Citera
2007-11-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Har alltid varit intreserad av att testa Änglatrumpet. Men den här tripprapporten får mej att inte bli sugen alls.

men alla tar ju så förbaskat mycket. Nu vet man att det blev för mycket med 2 blad för den här killen. Då får man väl prova med ett halvt blad och lite spice så borde det väl inte hända massa skit?! ska jag nog göra nån gång iaf.
Citera
2008-10-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Har alltid varit intreserad av att testa Änglatrumpet. Men den här tripprapporten får mej att inte bli sugen alls.
Du är dum i huvet om du förlorar intresset att prova efter du läst denna raport
Du vill nu inte längre prova för att det inte verkar hända speciellt mycket om jag uppfattat saken rätt...
Du kan, nej du KOMMER, om du tar en tillräcklig dos att umgås och prata med icke existerande personer t.ex. Läs lite andra rapporter så kommer du inse att precis vad som helst kan hända på ÄT.
Läste om en person som trillade ner i en grop när han kröp igenom en hundlucka där han gick runt bland kokonger som sedan kläcktes till spindlar som dödade honom och han såg sin ande flyga iväg...

Själv är jag sugen på att prova Datura men även jävligt medveten om hur det kan sluta, så vi får se om jag vågar mej på det någon gång i framtiden..
Citera
2009-01-30, 01:25
Medlem
CC_Nations avatar
har varit sugen länge på att testa ÄT men du avrådde mig starkt, men en dag kanske man ändrar åsikt vem vet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in