Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-15, 03:35
Medlem
Emerthons avatar
nu är jag ganska flum på såna zoplikon tablleter plus alkohol plus nåt som heter lyrica och jag känner mej helt tjofräs!!!
mina kuddar i sängen får ansikts uttryck och jag försöker kramma dem,, nu har alla blivit en stor hund...ooohh ja vill

ligga där och gosa med min kudde och hund!!<Det låter med i luften som om de vart en tjej som prattar med mej! Är denna kombo farlig på nåt sätt? =D
2007-07-15, 03:49
Bannlyst
Har aldrig hört nån som råkat illa ut på det men du lär få minneslucka på 2 dagar.
2007-12-05, 22:25
Medlem
Emerthons avatar
Sökte på inlägg jag själv hade gjort, har inte nåt minne av detta inlägg överhuvudtaget haha.
2007-12-05, 22:34
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Sökte på inlägg jag själv hade gjort, har inte nåt minne av detta inlägg överhuvudtaget haha.

Välkommen till zopiclonens fantasyvärld.
2007-12-05, 22:45
Medlem
Emerthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Välkommen till zopiclonens fantasyvärld.

Haha, ja fy fan hade inget minne av inlägget men ju mer jag tänker på det, ju mer kommer jag ihåg av kvällen med kuddar som försökte säga något och uppvaknade i trappuppgångar jag inte bodde i....
2007-12-06, 03:39
Medlem
Pompis_s avatar
Citat:
Haha, ja fy fan hade inget minne av inlägget men ju mer jag tänker på det, ju mer kommer jag ihåg av kvällen med kuddar som försökte säga något och uppvaknade i trappuppgångar jag inte bodde i....

Hehe..de brukar offtast sluta så
2007-12-06, 06:15
Medlem
Citat:
nu är jag ganska flum på såna zoplikon tablleter plus alkohol plus nåt som heter lyrica och jag känner mej helt tjofräs!!!
mina kuddar i sängen får ansikts uttryck och jag försöker kramma dem,, nu har alla blivit en stor hund...ooohh ja vill

ligga där och gosa med min kudde och hund!!<Det låter med i luften som om de vart en tjej som prattar med mej! Är denna kombo farlig på nåt sätt? =D

varmt välkommen. peace
2007-12-06, 12:12
Medlem
toMishs avatar
Tråd låst. //Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här