2007-07-14, 22:09
Bannlyst
Hejhej, vet inte om jag postar på rätt forum men aja försöker iallfall, MMbot = manus magnus bot, en diablo bot..allt funkar tills den creatar game då öppnar han inventory och sedan står det ''fix keys'' nånting liknande, har tittat i den där squence~ listan och fixat så att hotkeysen är rätt, men funkar ändå inte.., nån kunnig som kan pma eller eller skriv här neranför, PS. Om du inte kan eller tänker säga något dumt så säg inte något alls. (tack i förväg!)
Citera
2007-07-14, 22:59
Medlem
lill-mes avatar
Får jag fråga varför i hela helvete du lägger denna "tråd" under Windows?
Datorer och konsolspel är att föredra.
Citera
2007-07-14, 23:39
Bannlyst
eh dom där typerna puttar ju dit den sen iallfall så
Citera
2007-07-15, 09:53
Medlem
DiabloWalkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupiid
Hejhej, vet inte om jag postar på rätt forum men aja försöker iallfall, MMbot = manus magnus bot, en diablo bot..allt funkar tills den creatar game då öppnar han inventory och sedan står det ''fix keys'' nånting liknande, har tittat i den där squence~ listan och fixat så att hotkeysen är rätt, men funkar ändå inte.., nån kunnig som kan pma eller eller skriv här neranför, PS. Om du inte kan eller tänker säga något dumt så säg inte något alls. (tack i förväg!)

Har du ställt in alla hotkeysen rätt? Jag hade det problemet själv, ställ om alla hotkeysen enligt mm.Bot i Diablo så ska det fungera. Det krävs en del trixxande. Om man får fråga, gör du bara Pindleskin eller även Eldritch och Shenk? Vilken karaktär kör du med?
Citera
2007-07-15, 14:28
Medlem
Citat:
eh dom där typerna puttar ju dit den sen iallfall så

MM men du tror inte att du får mer hjälp där då om du postar där direkt? Jävla massa onödigt jobb för moderatorerna
Citera
2007-07-16, 01:27
Medlem
ronnebacks avatar
Citat:

blir man inte bannad om man använder sånna?
Citera
2007-08-22, 22:49
Medlem
Siljas avatar
[i]

"08/22 21:02:37 [i]> Inventory: 14 used 1*1 spaces.
08/22 21:02:59 [W]> Need to drink and NO MORE rejuv/full rejuv potions in belt!
08/22 21:02:59 [W]> No more potions in belt, Quick exit.
08/22 21:02:59 [E]> Chicken due low life/mana [while switching].
08/22 21:02:59 [W]> Sequence exit required. SEQ2 => SWITCH1 . 0 . 0
08/22 21:02:59 [E]> Failed or Fast exit required while applying CL_Sorc_Will_Use_Cta_OutTown sequence.
08/22 21:03:02 [i]> ==> Cycle: 1 => Run: 1 : Game duration: 27.1 seconds.
08/22 21:03:02 [E]> Emergency stop: first run creation failed.
08/22 21:03:02 > The first run must return successful status everytime. "

Så står det för mig när jag startar MMbot.

Han kollar inv han fixar fullt hp kollar mercen ställer /away går in till pindle sen vill han börja potta och sen loggar han.

Kan någon berätta varför?

Jag har tagit bort chicken och ställt bort att han ska potta.

Kan det ha nått att göra med vista som inte brukar gillas av alla bots och hacks till d2?

Tacksam för svar.

MVH Silja.
Citera
2007-11-30, 22:52
Medlem
Sc0res avatar
Tjena!
Hoppas jag får svar trots att det är gammal tråd, och jag hoppas ni också har förståelse för min dumhet att jag inte klarar upp detta själv.
Jag fastnade liksom direkt, jag har ingen aning vad man ska göra med den gröna texten på http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopi...er=asc&start=0
om man ens ska göra något?
Och om jag ska använda en hammerdin, ska jag ställa in på något speciellt sätt?
PMa svar tack!
Citera
2007-11-30, 23:19
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sc0re
Tjena!
Hoppas jag får svar trots att det är gammal tråd, och jag hoppas ni också har förståelse för min dumhet att jag inte klarar upp detta själv.
Jag fastnade liksom direkt, jag har ingen aning vad man ska göra med den gröna texten på http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopi...er=asc&start=0
om man ens ska göra något?
Och om jag ska använda en hammerdin, ska jag ställa in på något speciellt sätt?
PMa svar tack!

skulle tro 99,99% att det är koden till bot programmet.
"Please mind that the Teleport skill is required! " så du måste ju ha den dära fula armor som du kan tela med, annars funkar det inte med hammerdin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in