Är ganska blek, även om somrarna. Kan få färg men den försvinner efter två veckor finns det nåt sätt att få en lite mer "levande" färgton på huden under hela året? Behöver inte bli brun, så länge jag får färg och inte behöver vara likblek så är jag nöjd.
Ja rör mig aldrig, men äter ok. De kanske funkar och motionera regelbundet o på så vis få mer cirkulation för blodet dvs lite rödare hudton? Har även läst om piller med "betakaroten".
Likadant för mig, jag har det oerhört svårt att bli brun. Verkar inte spela någon roll hur länge jag är i solen, är jag för länge blir jag röd istället...
Vill inte bli brun utan bara få en hälsosam icke-blek ton i hyn, lite rött är helt ok. Kan reglbunden motion hjälpa?
Kan förresten bli brun, men de försvinner snabbt
Vill inte bli brun utan bara få en hälsosam icke-blek ton i hyn, lite rött är helt ok. Kan reglbunden motion hjälpa?
Kan förresten bli brun, men de försvinner snabbt
börja äta nypon de innehåller mycket betakaroten vilket garanterat kommer ge dej en annan färgton.
ja men nypon har mycket högre koncentration av betakaroten. kan var jobbigt att tugga i sej en massa morötter vage dag, 2 teskedar nyponpulver två gånger om dan räcker (rörs ut i vatten).