2007-12-02, 10:55
Medlem
0U812s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Jag känner hennes man ganska bra då han var rektor i Brandbergsskolan för ett par år sedan... Hon ringde stup i ett och tjatade på honom om det ena om det andra... han var nog lilla fridolf och hon var selma. Hon skall ALLTID gå först i alla lägen. Hon var personlig tränare till många rika affärsmän som hon reste runt jorden med och mjölkade på pengar... enligt ryktet! Men yoga och sånt shit har hon praktiserat.. det vet jag! Har stött på henne ett par gånger... ganska så "bitchig" och divig enligt mig och många andra.
Hur kan du veta att hon ringde rektorn stup i ett, jobbade du där eller är du privat vän med rektorn? Om du är privat vän så borde du ju också känna Lena, eller?
Vad heter rektorn som spjutat henne, är intresserad då jag själv gått i Brandbergsskolan!
Citera
2007-12-02, 12:13
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag blottar min okunnighet.Vem är hon..???

Tja, mångsysslare. Skådis, sångerska, har tydligen drivit spa eller nåt sånt på senare år, fast fått ett mindre uppsving som skådespelare de sista åren. Hade nån revy förra sommaren, var minns jag knappt. Gammal riksvamp. Ruggigt läcker på sin tid. Var med i Kullamannen, tv-serien, Åsa-Nisse tror jag hon var med i också. Men hon har gjort ganska lite film. Mest stått på scen genom åren.
Citera
2007-12-02, 13:10
Bannlyst
Är det denna kvinna?

http://www.kindertv.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=23811 &g2_serialNumber=6
Citera
2007-12-02, 13:24
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Är det denna kvinna?

http://www.kindertv.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=23811 &g2_serialNumber=6

Japp, ser ut som ett klipp från Kullamannen, tv-serien från -67.
Citera
2007-12-02, 16:28
Medlem
ittebittes avatar
Men vad 17 är det här... TRE sidor utan en enda vettig bild? Få se hyllan då!
Citera
2007-12-02, 17:14
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Är det denna kvinna?

Ahhh, Lena Dahlman!

Vilken kvinna! Kommer ihåg henne från Kullamannen. Jag var inte tillräckligt gammal för att förstå varför man skulle vara intresserad av kvinnobröst men lik förbannat så var jag pilsk på henne. Förklara det den som kan.

En magisk kvinna!
Citera
2007-12-02, 17:26
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ittebitte
Men vad 17 är det här... TRE sidor utan en enda vettig bild? Få se hyllan då!
http://www.kulturnavet.se/Bilder/Medlemmar/Lenadahlman.jpg
Citera
2007-12-02, 18:04
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Ahhh, Lena Dahlman!

Vilken kvinna! Kommer ihåg henne från Kullamannen. Jag var inte tillräckligt gammal för att förstå varför man skulle vara intresserad av kvinnobröst men lik förbannat så var jag pilsk på henne. Förklara det den som kan.

En magisk kvinna!

Precis. Minns en scen i Kullamannen där hon ganska omotiverat står och flashar och åmar och kråmar sig i bikini, men man får vara ganska tacksam för den scenen idag, det är väl ett av få - kanske den enda - där hon visar vilken gudomlig kropp hon hade. I 'Guld' var det för mörkt att se, även om hon var näck.
Citera
2007-12-02, 19:03
Medlem
Ja,ja..Va inte Wencke Myhre ganska fräsch i kroppen ända upp i mogen ålder..?? Om vi nu skall spåna vidare..
Citera
2007-12-02, 20:59
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ja,ja..Va inte Wencke Myhre ganska fräsch i kroppen ända upp i mogen ålder..?? Om vi nu skall spåna vidare..

Absolut. Tjusig dam på sin tid.
Citera
2007-12-02, 21:51
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0U812
Hur kan du veta att hon ringde rektorn stup i ett, jobbade du där eller är du privat vän med rektorn? Om du är privat vän så borde du ju också känna Lena, eller?
Vad heter rektorn som spjutat henne, är intresserad då jag själv gått i Brandbergsskolan!
Jag hade tät kontakt med personal på skolan som intygade detta. Han fick senare lämna sin tjänst på skolan pga bla detta....
Citera
2007-12-03, 00:58
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Jag hade tät kontakt med personal på skolan som intygade detta. Han fick senare lämna sin tjänst på skolan pga bla detta....

Har du inga fler anekdoter om den goda Lena? Onekligen har du ju lite info i ämnet. Och uppenbarligen, i enlighet med hur du beskriver det, så verkar hennes man lindad runt hennes finger, en toffeltyp, och hon duktigt dominant. Ja, fasen, han har ju fått doppa där i många år, så det har väl betraktats som värt det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in