2007-07-13, 22:26
Medlem
Pangbullens avatar
nån som håller med? vurmade lite för henne på annat ställe... grym kropp, minst lika grym sexuell utstrålning...snacka om att veta vad man har
Citera
2007-07-13, 22:31
Medlem
Pangbullens avatar
eller hade åtminstone... spana in henne i kullamannen till exempel... hon visade lite grejer i guldfeber eller vad nu den serien hette för 20 år sen... vet inte vad mer hon har visat upp, men den goda lena har faktiskt inte gjort så mycket film vad jag vet...lite tv och mest teater och revyer, etc

underrated milf
Citera
2007-07-13, 22:35
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbullen
eller hade åtminstone... spana in henne i kullamannen till exempel... hon visade lite grejer i guldfeber eller vad nu den serien hette för 20 år sen... vet inte vad mer hon har visat upp, men den goda lena har faktiskt inte gjort så mycket film vad jag vet...lite tv och mest teater och revyer, etc

underrated milf
Tyvärr har hon allt för mycket "Diva later"...hon var fin en gång i tiden! Nu ser hon ut som skit osminkad!
Citera
2007-07-13, 22:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Tyvärr har hon allt för mycket "Diva later"...hon var fin en gång i tiden! Nu ser hon ut som skit osminkad!

Diva later?? Inte tidigare då?

En kul episod om henne var när hon hyrde in någon form av marknadsförare för att lansera en annan sida av henne. Hon var trött på att bli förknippad med siina bröst hela tiden. Uppdragsgivarna började sitt jobb med att göra en undersökning med frågan "Vad tänker du på när du hör namnet Lena Dahlman?" Det unisona svaret blev "tuttar" så företaget tackade nej till jobbet med motiveringen att det var ett omöjligt uppdrag.
Citera
2007-07-13, 22:57
Medlem
Pangbullens avatar
hehe...ja, rackans vad tuttarna kan vara ivägen för en så seriös dam som lena

inte för att de 'stört' mig på något sätt genom åren...

men egna ungar har hon och hennes make fått till...de har nån grabb från asien tror jag, han är väl kanske runt 30 nu

såg nåt reportage förra sommaren om nån pjäs hon satt upp... verkar vara teatern som är hennes grej...inte tv/film

vet för lite om henne egentligen, men ett fan e man nog sen länge... minns som grabb att hon sjungandes satte sig under ett krognummer i knät på en manlig åskådare i publiken och smekte han på hakan och strök honom över håret, det plus hennes djupa urringning vid tillfället...jisses vad det måste ha styvnat till i brallan på den mannen efter ett sånt 'besök'... kan ju undra vad hans fruga tyckte om det

hade inte hon nåt yoga-center eller spa eller nåt?

om nån sitter på lite småskandaler om lena så fram med dem!
Citera
2007-07-13, 22:58
Medlem
Pangbullens avatar
har hon och hennes make EJ fått till, skulle det vara...
Citera
2007-07-13, 22:58
Medlem
Bild från hennes ungdom på tuttar vora trevligt.
Citera
2007-07-13, 22:59
Medlem
Pangbullens avatar
ge gärna lite exempel på de där divalaterna du nämnde
Citera
2007-07-13, 23:16
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbullen
ge gärna lite exempel på de där divalaterna du nämnde
Jag känner hennes man ganska bra då han var rektor i Brandbergsskolan för ett par år sedan... Hon ringde stup i ett och tjatade på honom om det ena om det andra... han var nog lilla fridolf och hon var selma. Hon skall ALLTID gå först i alla lägen. Hon var personlig tränare till många rika affärsmän som hon reste runt jorden med och mjölkade på pengar... enligt ryktet! Men yoga och sånt shit har hon praktiserat.. det vet jag! Har stött på henne ett par gånger... ganska så "bitchig" och divig enligt mig och många andra.
Citera
2007-07-13, 23:38
Medlem
KönsKlass avatar
Underligt så pattfixerade dagens ungdomar är idag. Sätt ett par stora pattar på vad fan som helst och de går i taket. Man kan nog kasta på skiten på en 80 årig gubbe i strings och de skulle runka lika frenetiskt för det. Är det verkligen så illa ställt i dagens samhälle så tror jag nog att det är dags att ta livet av mig.
Citera
2007-07-13, 23:42
Medlem
Länge har jag undrat vem som var den långa kvinnan med underbara bröst i den fåniga serien "Guld" var. I en scen badar hon och ytterligare en kvinna topless i någon tjärn. Jag spelade in och jag runkade men av någon anledning missade jag eftertexter och allt föll i glömska...

Född 1938 så det känns som om bäst före datum har passerat och lite till...

Ännu en kvinna som inte ens var nära att förstå att jag kunde gett dem deras livs äventyr

Men som sagt vad gör hon idag??
Citera
2007-07-14, 00:00
Medlem
Pangbullens avatar
gtboy... ajdå, trist att höra... verkar som hennes forna status steg henne lite åt huvudet och stannade kvar...fast det har nog hängt med längre än så

fler anekdoter?

könsklas... kvinnliga bröst är bland det mest najsa som finns... helt klart 'tidlösa' attribut! kom inte å säg att det ska vara 'låååren' som gäller... då kan du lika bra hoppa av pinnen right now
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in