2007-07-13, 17:46
Medlem
pilens avatar
Om jag skriver in www.flash i adressfältet får jag upp en lista med olika alternativ. I IE5 (tror det var 5an, kanske ännu tidigare) fick man inte upp en lista. Istället skrevs förslaget ut i adressfältet och ändrades desto mer av adressen man skrev. Går det att ha så i IE7?
Citera
2007-07-13, 17:58
Medlem
927s avatar
men webbläsaren ger ju förslag på dom alternativen som finns tillgänliga sedan tidigare och är det flera så blir det en lista. webbläsaren kan ju inte veta vilken av dessa sidor du vill till. finns det bara ett förslag så är det ju skillnad.
använda favoriter eller skriv ett sökord i google istället, skriva adresser känns iaf för mig stenålder

kolla i den här tråden
http://www.flashback.org/showthread.php?t=515109
Citera
2007-07-13, 18:12
Medlem
pilens avatar
Jo såg den tråden och det var då jag kom ihåg denna funktion jag efterlyser.

Säg att jag har besökt www.flashback.org & www.flashdoor.com.
I IE5 fick jag inte upp den jobbbiga listan om jag skrev www.fla, den föreslog direkt i adressfältet www.flashback.org för den sidan har jag besökt mest. Skrev jag däremot www.flashd fyllde den i www.flashdoor.com och det var bara att trycka på enter.
Nu med IE6/7 måste man tabba ner i listan o hålla på.
Citera
2007-07-13, 21:32
Medlem
927s avatar
den föreslog inte flashback för att du har besökt den sidan mest men i vilket fall så har du ju inte ie5 nu utan ie6, det är ju bara att anpassa sig efter det eller inaktivera webbadresser under kompletera automatiskt
Citera
2007-07-13, 22:03
Medlem
DiabloWalkss avatar
Precis det här har jag tänkt på också. Jag älskade den funktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in