Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-12, 19:32
Medlem
min dator är ganska seg mot min brors tkr jag, jag själv har en 2,7ghz intel p4 processor och 960mb i ram, 250 gb hårdisk, jag har sökt igenom datorn efter virus med Spyware Doctor,AVG AntiVirus & Symantec antivirus men den hittar inget, HJÄLP vad ska jag göra , ????
Citera
2007-07-12, 21:31
Medlem
927s avatar
du kanske har 40 processer som startar med windows och 60 processer när den körs. har tex ett säkerhetspaket och tex spyware doctor som aktiva skydd så segar det ner datorn
Citera
2007-07-13, 06:48
Medlem
Zajins avatar
Prova gå in på Startmenyn och sen Kör, skriv msconfig och klicka OK. Kryssa ur allt under autostart och klicka OK, starta om datorn. Om den fungerar bra sen är det nått program som är boven, då kan du testa kryssa i en eller ett par under fliken autostart och starta om, när den sen blir seg igen var det nått av de sista programmen du kryssade i som är problemet.

(Kom ihåg att slå på sakerna igen i listan, annars kanske ditt antivirusprogram m.m. inte går igång som det ska)
Citera
2007-07-13, 10:52
Medlem
okej, tack det ska jag testa idag:P fått mina nya minnen idag okså 2gb så då kanske den borde gå lite fortare:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in