2007-07-12, 16:48
Medlem
hej svejs.

jag klippte ihop en musikvideo till mitt band! slängde ihop den i tisdags kväll!
Låten heter saturday och vi lirar någonslags svängig punk rock´n roll/pop-aktig musik. avgör själva.

fräsch / beige video?

http://www.youtube.com/watch?v=z2UyI-OW-1U

spana gärna in myspace med, www.myspace.com/nemas
Citera
2007-07-12, 17:00
Medlem
låten var faktiskt rätt bra, men videon...var sådär
Citera
2007-07-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
låten var faktiskt rätt bra, men videon...var sådär

kul ändå att du tyckte musiken var schyrre
Citera
2007-07-13, 18:17
Medlem
cannabis_corpses avatar
Sången påminner starkt om Dexter Holland(offspring). Men den här sortens musik gillar jag tyvärr inte, bra sång iaf.
Citera
2007-07-13, 18:53
Medlem
Bra låt! Jag tycker att videon var helt okej.. Men om jag fick bestämma skulle det nog varit lite fler scener att växla mellan, lite mer från ute på stan kanske, men den var nice ändå Sen är det ju synd med kvalitén, men som du skrev i kommentaren så blir det ju så när man laddar upp!

Ska kolla på myspace-sidan nu

EDIT: nice.. men kan man inte ladda ner låtarna? =)
Citera
2007-07-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Bra låt! Jag tycker att videon var helt okej.. Men om jag fick bestämma skulle det nog varit lite fler scener att växla mellan, lite mer från ute på stan kanske, men den var nice ändå Sen är det ju synd med kvalitén, men som du skrev i kommentaren så blir det ju så när man laddar upp!

Ska kolla på myspace-sidan nu

EDIT: nice.. men kan man inte ladda ner låtarna? =)

tjaba, jo fler scener hade varit bra att ha, men det hade jag inte.
jag hade installerat mitt videokort dagen innan och hade ungefär bara fem minuters material från ej-spelnings-tillfällen. så jag försökte göra det bästa av situationen. har lite dåligt tålamod så ville inte vänta några dagar/veckor med att filma nytt material för att få en bättre musikvideo!
tycker det blev rätt alright ändå.

om du skickar ditt mejl i ett pm så kan jag skicka låtarna till dig,
alternativt så väntar du i några veckor och laddar ner dem från vår nya hemsida som kommer komma upp då!
kul att du gillade!
Citera
2007-07-17, 05:40
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
tycker det hade passat bättre om det var filmat utomhus och ni typ gjorde fula saker på stan, typ lite kreativt energetiskt, kanske iklädda mjukdjurs-dräkter och antastandes folk på stan och folk som köar till klubbar etc. kanse kör förbi en kö och moonar etc....
Citera
2007-07-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
tycker det hade passat bättre om det var filmat utomhus och ni typ gjorde fula saker på stan, typ lite kreativt energetiskt, kanske iklädda mjukdjurs-dräkter och antastandes folk på stan och folk som köar till klubbar etc. kanse kör förbi en kö och moonar etc....

absolut. tanken från början var ju att ha massor av klipp att välja mellan, typ mer material från spelningar, backstage, utekvällar, från roadtrip + spelning på augustibuller om två veckor och massa annat roligt.

men just den söndagen som jag gjorde videon hade jag bara det lilla materialet på kameran. så jag gjorde det bästa av situationen typ.

tjohaj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in