Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-14, 19:07
  #13
Medlem
BigTones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Av någon outgrundlig anledning fick jag just i det här fallet känslan av att förövaren inte är kulturberikare. Kan dock inte förklara varför...


Nej. Jag håller med, det känns som om det skulle varit misshandel eller något sexuellt våld med i bilden.

Tror på en bondläpp som fått för lite kärlek av sin mamma och drömmer om att bli "elitsoldat" i lumpen och sniffar bensin.

Hur som haver borde sådant patrask bli borttagna från gatorna för all framtid. Ibland så kan jag verkligen avundas vissa arabländer. Vad tror ni hade hänt där, farsan till flickan eller hennes bröder hade naturligtvis dödat pojken.

Jag skulle inte fälla många tårar...
Citera
2007-07-15, 23:36
  #14
Medlem
Azraels avatar
36 trams/OT-inlägg raderade

Ibaitem & Murder får var sin FET tillsägelse för att ha sabbat hela tråden.


// Mod
Citera
2007-07-15, 23:41
  #15
Medlem
Vad var det första farsan gjorde?

Jo han sprang med gråten i halsen och ringde pappa polis som om han ringde till mammsen efter han fått en sticka i lilla finglet och hon måste komma hem och lägga lilla plåstlet buhu!!1

Hade han haft nån stake hade han istället bankat på dörrn till ungen dragit upp honom i håret till det högsta fönstret i huset och hållt honom utanför till han kissat sig helt torr.
Citera
2007-08-08, 20:53
  #16
Medlem
Fortfarande ingen som vet vem det var ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback