Jag skulle fixa lite med skins i mitt windows, och för ett av skinsen så behövde man en patch som heter UxTheme.dll. Så jag laddade ner den och började installera den. Skulle gå o pissa o då gick min syrra in i mitt rum och skulle kolla något på internet så hon avbröt installationen. När jag ska logga in kommer det upp massa felmeddellande att olika systemfiler inte kan startas pga att jag inte har UxTheme.dll installerad. När jag startar min dator står det att jag har "Windows XP". Det står inte Home eller Professional, men jag vet att jag har någon Media Center Edition. När jag köpte datorn fick jag ingen skiva med windows på, filerna låg redan på datorn. Vet någon var jag kan ladda ner en sån skiva som jag bränner och sedan får igång min dator? Felsäkert läge har jag testat och det vill inte fungera. Mvh HORPATTE
Jag har inte Windows-skivan eftersom jag fick ingen när jag köpte datorn för filerna låg då på datorn. Jag kommer inte så långt att jag kan göra systemåterställning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!