ppna valfri mapp. Stll in miniatyrer. Klicka p Verktyg > Mappalternativ. Sen vljer du den andra fliken, som heter View i mitt Windows, och sen vljer du "Apply To All Folders".
Mitt Windows r p engelska men du kan skert verstta.
ppna valfri mapp. Stll in miniatyrer. Klicka p Verktyg > Mappalternativ. Sen vljer du den andra fliken, som heter View i mitt Windows, och sen vljer du "Apply To All Folders".
Mitt Windows r p engelska men du kan skert verstta.
Tackar, saken r som den att jag har valt visa miniatyrer men varje gng jag stnger mappen tycks den instllningen frsvinna. Detta verkar funka s tack n en gng.
denna instllning gller alla fr alla mappar i windows, din frga gllde ju ett par/vissa mappar eller fatta jag fel
Min frga gllde en mapp och dess undermappar, har inte testat ovanstende tips nnu men jag kollade flikarna och det sg ut att stmma. Om detta pverkar alla mappar eller inte vet jag dock ej.
det str ju "anvnd i alla mappar" p knappen och inte helt ovntat s blir det s. jag anvnder den knappen "varje gng" jag ska stlla in in visningen nr jag installerat windows
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!