2007-07-12, 11:19
Medlem
Jag vill inte att filerna i mina mappar ska visas som bildspel...

Kan man stlla in s att en mapp (och dess undermappar) alltid visar miniatyrer?
Citera
2007-07-12, 12:38
Medlem
927s avatar
ja i menyn visa... antar att du mste vlja det fr varje mapp som du vill ha den visningen. jag har samma visning i alla mappar
Citera
2007-07-12, 12:39
Medlem
Deaf Penguins avatar
ppna valfri mapp. Stll in miniatyrer. Klicka p Verktyg > Mappalternativ. Sen vljer du den andra fliken, som heter View i mitt Windows, och sen vljer du "Apply To All Folders".
Mitt Windows r p engelska men du kan skert verstta.
Citera
2007-07-12, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deaf Penguin
ppna valfri mapp. Stll in miniatyrer. Klicka p Verktyg > Mappalternativ. Sen vljer du den andra fliken, som heter View i mitt Windows, och sen vljer du "Apply To All Folders".
Mitt Windows r p engelska men du kan skert verstta.

Tackar, saken r som den att jag har valt visa miniatyrer men varje gng jag stnger mappen tycks den instllningen frsvinna. Detta verkar funka s tack n en gng.
Citera
2007-07-12, 16:01
Medlem
927s avatar
denna instllning gller alla fr alla mappar i windows, din frga gllde ju ett par/vissa mappar eller fatta jag fel
Citera
2007-07-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
denna instllning gller alla fr alla mappar i windows, din frga gllde ju ett par/vissa mappar eller fatta jag fel

Min frga gllde en mapp och dess undermappar, har inte testat ovanstende tips nnu men jag kollade flikarna och det sg ut att stmma. Om detta pverkar alla mappar eller inte vet jag dock ej.
Citera
2007-07-13, 00:59
Medlem
927s avatar
det str ju "anvnd i alla mappar" p knappen och inte helt ovntat s blir det s. jag anvnder den knappen "varje gng" jag ska stlla in in visningen nr jag installerat windows
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in