2007-07-12, 07:10
Medlem
"Omg.. kolla i eftertexterna, dom radar upp alla som var med spaq, sano, kyros, aryan, chase. Sen kommer Mel, AM. Vad fan tror dom? sen om du ska se hur sano ser ut, kolla p 30:37, inte skert, men likadan ryggsck iaf..."

Faktiskt s r det s att dom hnger endel med mel och oros, och jag har fr mig att spaq har gtt med i pcy...
2007-07-12, 10:43
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejkone
"Omg.. kolla i eftertexterna, dom radar upp alla som var med spaq, sano, kyros, aryan, chase. Sen kommer Mel, AM. Vad fan tror dom? sen om du ska se hur sano ser ut, kolla p 30:37, inte skert, men likadan ryggsck iaf..."

Faktiskt s r det s att dom hnger endel med mel och oros, och jag har fr mig att spaq har gtt med i pcy...
Va r PCY d?(Fr oss som inte har koll p sthlms scenen)
2007-07-12, 11:57
Medlem
Kong_Fuzis avatar
Ngonstans i filmen finns det faktist ngra "pieces" som r helt okey enligt mig. Aryans mlningar tex.

Men annars r det bara pinsamt.. SANO SANO SANO 12 BAST WALLAH
2007-07-12, 13:08
Medlem
Fenr!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kong_Fuzi
Ngonstans i filmen finns det faktist ngra "pieces" som r helt okey enligt mig. Aryans mlningar tex.

Men annars r det bara pinsamt.. SANO SANO SANO 12 BAST WALLAH

Har ven hrt rykten om att aryan r i 30rs ldern? Eller mycket ldre n dom andra.
2007-07-12, 13:22
Medlem
Han r ca 26 bast.. Och hnger med 12-16 ringar..
2007-07-12, 13:55
Medlem
Sputts avatar
Fr att reda ut saker och ting s r varken sano aryan eller kyros med i hba, sano r 14 r och kyros r 24 men han hnger inte enbart med smkids. Fr att se det t andra hllet hur coolt r det inte som 14 ring att hnga med dem lite ldra killarna, det r ju det s mnga tjatar om att dem ldre ska lra upp dem yngre mlarna men nr ni vl ser det s blir det en massa tjat om att han skulle vara peddofil eller ngot.
2007-07-12, 14:24
Medlem
poojks avatar
PCY Perversa City Ylare har jag hrt att det ska vara krde ju mycket med Y2K om jag minns rtt

jag sger bara shr visst det e inga heta graffare men respekt fr det e dom som kommer ta mer och mer ver scenen nr ldre lgger ner, dock har jag stt att spaq och nra till har kladdat p saker som tillhr kyrkan och p lekplatser vilket inte e s uppskattat men men mnga gr tabbar i sitt liv s vem e jag att dmma? ^^
2007-07-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
PCY Perversa City Ylare har jag hrt att det ska vara krde ju mycket med Y2K om jag minns rtt

jag sger bara shr visst det e inga heta graffare men respekt fr det e dom som kommer ta mer och mer ver scenen nr ldre lgger ner, dock har jag stt att spaq och nra till har kladdat p saker som tillhr kyrkan och p lekplatser vilket inte e s uppskattat men men mnga gr tabbar i sitt liv s vem e jag att dmma? ^^
Jag fattar inte, vad har PCY med HBA att gra?
2007-07-12, 14:59
Medlem
Spaq r med i bde hba och pcy..

om det har nt med saken att gra vet jag iofs inte
2007-07-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skit
Spaq r med i bde hba och pcy..

om det har nt med saken att gra vet jag iofs inte
Ok, d frstr jag.
2007-07-12, 17:52
Medlem
The_arnes avatar
En viss bortgngen medlem i pcy hade vnt sig i graven om han hade sett spaq tillsammans med pcy tags..
2007-07-12, 21:33
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAYA
Omg.. kolla i eftertexterna, dom radar upp alla som var med spaq, sano, kyros, aryan, chase. Sen kommer Mel, AM. Vad fan tror dom? sen om du ska se hur sano ser ut, kolla p 30:37, inte skert, men likadan ryggsck iaf...
Mel hnger konstigt nog en hel del med Spaq och grabbarna.

haha vill inte sga att detta stmmer men.. ska ju va diskussion.. har iaf fr mig att Sano r 12, 11 p filmen, och att Spaq mest hnger med kidz i den ldern.. det roliga r ju dock att Sano enligt mig har mer skills n Spaq.
Men Spaq r ju iaf bttre nu n i filmen, iaf ngot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in