Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-07-11, 12:42
Medlem
andreasens avatar
Hejsan!
Har problem att läsa mitt Avant SecureDigital 2GB kort i min belkin kombinerade usb-hub och kortläsare. Jag får bara instruktionen att jag ska sätta in en diskett i enheten (inte 100% säker när datorn står i sommarstugan och jag sitter på jobbet).

Finns de någon begränsning på vad cardreaders kan läsa eller har någon en bra idé? Handdatorn är en ipaq och kör filsystemet fat32 på minneskortet.

Tack på förhand!
Citera
2007-07-12, 20:01
Medlem
Rizados avatar
När kommer det meddelandet och i vilket os?
Citera
2007-07-13, 10:27
Medlem
andreasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado
När kommer det meddelandet och i vilket os?

PPC'n kör ju WM5 och själv kör jag XP. Kanske lite dumt att lägga här men tänkte eftersom WM5...
Citera
2007-07-13, 11:10
Medlem
blueCommands avatar
2GB är inte så vanligt bland de flesta tillbehör har jag märkt.
Jag använder http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html till min WM5 telefon, den gör om telefonens USB till en "minnepinne" så det är bara att plugga in.

*Flyttar ÖOS -> MSW*
/Mod
Citera
2007-07-13, 11:36
Medlem
andreasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
2GB är inte så vanligt bland de flesta tillbehör har jag märkt.
Jag använder http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html till min WM5 telefon, den gör om telefonens USB till en "minnepinne" så det är bara att plugga in.

*Flyttar ÖOS -> MSW*
/Mod

Saken är den att jag får så ruskigt taskig överföringshastighet på min usb (får den inte att köra i usb2 som t.ex. min iPod gör) och därför tänkte jag att köra med minneskortsläsare vore en bra lösning. Hur aktiverar man usb2?

PS. Tack för flytten. Drog ett PM till Rancor tidigare och bad h*n flytta den DS.
Citera
2007-07-24, 17:16
Medlem
andreasens avatar
Har skapat konto och loggat in men får inte ladda ner de. Hjälpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in